Beantwoord

Twee verschillende software versies!

• 8 november 2017
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

Hallo ik heb twee HMB2260 in huis maar alle twee een ander software versie ,kan dit kloppen , en hoe kan ik eventueel updaten? versie 1 : 7.1.31-4 versie 2: 1.0.23-1
icon

Beste antwoord door PeterG 8 november 2017, 19:15

Wat raar. We hebben vandaag nog iemand gehad die een STOKoude software had. De huidige is 7.1.31_4. Is die tweede ontvanger lang niet gebruikt/ stroomloos geweest?

Doe op de andere eens een software-reset.
Menu - instellingen ; druk nu 2 x op geel. Beide opties op ja en ga verder met bewaar instellingen. Het zal ongeveer 20 min. duren. Wil ie geen nieuwe software laden dan zal ie wsl defect zijn.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Wat raar. We hebben vandaag nog iemand gehad die een STOKoude software had. De huidige is 7.1.31_4. Is die tweede ontvanger lang niet gebruikt/ stroomloos geweest?

Doe op de andere eens een software-reset.
Menu - instellingen ; druk nu 2 x op geel. Beide opties op ja en ga verder met bewaar instellingen. Het zal ongeveer 20 min. duren. Wil ie geen nieuwe software laden dan zal ie wsl defect zijn.
Ik heb enige tijd geen tweede tv gehad i.v.m defecte tv!
Ik heb gedaan wat je aanbevolen hebt , en het is gelukt .. hij is nu up to date en bijde hebben nu de zelfde versie! thnx!
Reputatie 7
Badge +31
Top! (ik zou in zo'n situatie de ontvanger wel gewoon in standby aangesloten hebben gelaten, maar goed, zo is het ook opgelost 😃 )

Reageer