Beantwoord

Tweede 4k tv ontvanger niet mogelijk door lage snelheid

  • 2 August 2019
  • 24 reacties
  • 453 keer bekeken

Badge
ben op 22 augustus naar 4 k internet over gegaan en hierover gebeld zouden 2 4 k ontvangers opsturen kreeg er na 2 dagen maar 1 weer bellen waar de tweede blijft na alles bekeken te hebben werd er gezegd dat de snelheid te laag was voor 2 ontvangers heb ze uitgelegd dat ze niet alle twee aanstaan,een in de serre en een binnen alle bij 4k,zouden via logestic er weer een sturen dus wat gebeurt er komt een normale ontvanger dus weer bellen,na 10telefoontje,s nog steed,s geen 4 k ontvanger moet wel wachten tot ik een sms krijg waar ik hem kan ophalen.dus nu zijn we bijna 2 weken verder en 10 telefoontje,s maar geen 4 k ontvangers inmiddel,s twee ontvangers retour gestuurd.
ben dus helemaal niet te spreken over hoe ik behandeld ben waarom moet dit???????????
wjbuis

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 3 August 2019, 13:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

24 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @wout buis, Welkom het forum. Jammer dat er tot nu toe geen tweede 4K ontvanger is opgestuurd. Ook bijzonder dat dit niet meteen is aangegeven tijdens het afsluiten van je abonnement. Het klopt dat er geen tweede 4K ontvanger opgestuurd kan worden wanneer je een te lage snelheid hebt. Systeemtechnisch is dit ook niet mogelijk. Ik ga kijken of ik dit nog op een andere manier voor je kan beteken. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)
Badge
alles ingevuld dus ben benieuwd na 14 dagen zo
Vraagje: heb je een tweede 4K-ontvanger nodig? Ofwel heb je een tweede 4K-televisie?
Voor die 3 4K kanaaltjes en 20 ondemand films waar je € 8 voor betaalt elke keer als je ze huurt. (?)691 Xite 4K
692 Insight 4K
693 LoveNature 4K

Het overige aanbod is HD en dat wordt niet beter met een 4K ontvanger. Dat blijft HD.
Reputatie 7
Badge +19
@wout buis, Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Aan de hand van de informatie die ik bij je gegevens zie staan, lees ik dat je zaterdag al contact hebt gehad en dat mijn collega heeft aangegeven dat er afgelopen vrijdag alweer een 4K TV ontvanger is aangevraagd. Als het goed is ontvang je de ontvanger vandaag of morgen. Hopelijk ontvang je nu wel de juiste tv ontvanger, anders hoor ik het graag.
Badge
na vele gedane belofte,s weer een teleurstelling,geen 4 k ontvanger of een mail of berichtje dat er een onderweg is,heb reed,s de oude ontvanger,s terug gestuurd dus overweeg maar een,s om over te stappen naar een aanbieder die ook meer snelheid heeft,dus waar blijft die 4 k ontvanger
Post al geweest
Badge
ja en wie bent u
HIer nog niet.
ja en wie bent u
Een belangstellend mede-forumlid.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @wout buis, Jammer om te lezen. Zojuist heb ik een mail gestuurd naar de afdeling logistiek om te achterhalen waarom je nog geen 2e 4K ontvanger hebt gekregen. Mijn collega die je hebt gesproken heeft namelijk wel een tweede voor je aangevraagd. Ik snap dat het heel lastig is dat het nu nog niet in orde is, maar wil je vragen om het af te wachten. Ik zorg ervoor dat je de 2e 4K ontvanger alsnog ontvangt. Excuses voor het ongemak.
Badge
sorry dat ik het moet zeggen maar afgaande op de beloftes van je collega,s had ik er al drie moeten hebben dus wat is het woord van je collega,s waard
Reputatie 7
Badge +19
@wout buis, Snap ik, maar ook die collega's hebben hun best gedaan. Waar de kink in de kabel zit, is mij nog niet duidelijk. Hopelijk weten we dit snel en komt er alsnog een tweede 4K ontvanger naar je toe. Ik houd je op de hoogte.
Hoi @wout buis

Wat heet geduld en beleefdheid in dit geval.

Ik heb zolang ik bij KPN ben altijd nog gekregen waarom ik gevraagd heb.
En ja soms duurt het wat langer.
Maar de moderators staan altijd voor je klaar. Met beleefdheid en aandacht.

Het is namelijk zo, dat jij niet de enige bent die aandacht vraagt.
Om met een collectief het individu te bedienen valt niet altijd mee.
Daar waar mensen aan het werk zijn kunnen ook zaken fout lopen.

Wat wel fijn is dat in jou leven alles vlekkeloos verloopt. En dat alles wat jij onderneemt schijnbaar goed verloopt, dat is tof.
Dit moest ik toch even kwijt @wout buis
Badge
geeft niet hoor jij hebt geluk,ik gestudeerd
@wout buis En omdat JIJ gestudeerd hebt, meen je het recht te hebben zo te reageren binnen dit topic.
Ik heb ook gestudeerd en daarom weet ik me te gedragen en te reageren zoals er van je verwacht wordt,
dus met beleefdheid en respect naar de ander toe.
Met alle respect, dit wilde ik even kwijt.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @wout buis, Zojuist overleg gehad met mijn collega van de logistieke afdeling. We zien dat je alweer contact hebt gehad met onze collega van de klantenservice. Daarom laten we het er voor nu bij. Hopelijk krijg je dit keer wel de juiste ontvanger, zo niet pakken we het alsnog verder op om ervoor te zorgen dat je een 4K ontvanger krijgt.
Badge
nog steeds niks gehoord of ontvangen jammer
Hoi @wout buis en andere,

nog steeds niks gehoord of ontvangen jammer

Niet erg toch.
Geen geluk, maar wel gestudeerd.


Ik zou zeggen neem eens een goed boek in je handen.
Lezen is altijd goed voor de mind setting.😂
Reputatie 7
Badge +19
@wout buis, Dan ga ik er weer achteraan voor je, maar zullen we het dan wel laten lopen via het forum i.p.v. daarnaast nog contact zoeken met andere ingangen van de klantenservice? Anders gaan er dingen door elkaar lopen wat het aanvragen van de ontvanger niet bespoedigd.

Verder zie ik hier berichten voorbij komen die niets toevoegen aan dit topic, dus ik wil iedereen vragen om het hier vanaf nu on topic te houden.
Badge
dank je wel is goed ik wacht af
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @wout buis, De aanvraag voor een tweede 4K ontvanger kan niet worden aangevraagd op dit moment. De 4K tv-ontvangers zijn op het moment schaars, waardoor er maar één opgestuurd wordt in principe. Vaak wordt die tweede namelijk niet gebruikt op een 4K tv, blijkt uit metingen en onderzoek. Op dit moment ben ik met logistiek in gesprek hoe we dit kunnen oplossen voor klanten die wel twee 4K tv's in huis hebben. Helaas zit er nog geen schot in. Excuses voor het ongemak. Je hoort z.s.m. weer van mij.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @wout buis, Inmiddels zijn de 4K-ontvangers weer op voorraad. Toch lukt het mij niet om een ontvanger jouw kant op te sturen. Het lijkt erop dat het probleem een technische oorzaak heeft wat ik niet kan oplossen. Het probleem heb ik doorgezet naar de klachtenafdeling. Zij zullen binnen 5 werkdagen contact met je opnemen. Ik zal ook in de gaten houden hoe het gaat en hopelijk hebben we alsnog snel een 4K ontvanger jouw kant op.
Reputatie 7
Badge +25
Hi @wout buis. Ik zie dat mijn collega's hier druk mee bezig zijn. Ik heb een kijkje genomen, zie dat logistiek is aangestuurd en volgens mij wordt de tv-ontvanger vandaag bezorgd. Ik mag hopen dat dit probleem zo goed als opgelost is!
Reputatie 7
Badge +25
Hi @wout buis. Ik zie dat mijn collega's hier druk mee bezig zijn. Ik heb een kijkje genomen, zie dat logistiek is aangestuurd en volgens mij wordt de tv-ontvanger vandaag bezorgd. Ik mag hopen dat dit probleem zo goed als opgelost is!
Volgens mijn gegevens heb je inmiddels de tv-ontvanger ontvangen, toch? Als ik nog ergens bij kan helpen dan hoor ik het graag.