Beantwoord

Tweede aflevering The Heavy Water War wil niet starten

  • 2 August 2019
  • 8 reacties
  • 188 keer bekeken

Badge
Het lukt niet om aflevering 2 te starten ook andere afleveringen doen het niet. Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Annigje1963 6 August 2019, 16:25

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Annigje1963, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat raar dat het opeens niet lukt om een volgende aflevering van de serie te starten.. Ik heb het zojuist laten testen, en hier zijn geen problemen. Dus dan gaan we even kijken naar jouw tv-ontvanger. Zou je deze in ieder geval even willen uitschakelen, stroomloos willen maken en opnieuw willen opstarten? Werkt dit niet, dan raad ik een reset van de tv-ontvanger aan.

Ik ga er vanuit dat het na deze handelingen wel werkt! Zo niet, dan weet je me te vinden en kijken we verder 😉
Badge
Ik heb het bovenstaande geprobeerd en het werkt nog steeds niet. Aflevering 1 kan ik wel opnieuw starten maar een andere aflevering niet. Ik weet het ook even niet meer nu.
Reputatie 7
Badge +21
@Annigje1963, heb je dit probleem ook met andere series? Wil je ook jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan kan ik ook even in de systemen kijken of er iets fout gaat.
Badge
Ik heb het aangevuld en ja het is ook bij andere series fout. Maar als ik naar pluspakket films ga dan kan ik die wel kijken
Badge
Pluspakket kids films die dien het gewoon maar serie van Kids doet het niet
Het is geen algemeen probleem. Hier start afl. 2 wel.

Herstart je ontvanger eens door deze ca. een halve minuut uit te zetten met de schakelaar op de achterkant.
Badge
Al gedaan las net op forum dat je beeldinstellingen op SD moet zetten dat heb ik net geprobeerd en het werkt! Schijnt aan de bandbreedte te liggen buitengebied 😭
Reputatie 7
Badge +21
@Annigje1963, bedankt voor de gegevens. Ik zie inderdaad dat jouw snelheid net niet genoeg is om in HD te kijken, het zal soms wel lukken en soms niet (je zit net op de grens). Goed dat je dit inmiddels zelf ook gevonden hebt en al getest en er uiteindelijk uitgekomen bent! Je kan het nu in ieder geval wel zien, al is het in wat mindere kwaliteit.

Reageer