Beantwoord

tweede interactieve TV

Sinds enkele jaren heb ik interactieve TV van KPN. Nu wil ik dat ook op een tweede TV, dit kan volgens de site van KPN en is zelfs standaard.

Dus KPN gebeld om de ontvanger te bestellen echter de KPN verkoper zegt dat kan niet, bandbreedte onvoldoende bla bla bla wat mij niet interesseerd.

Ik wil gewoon waar KPN reclame mee maakt en men komt dat niet na.

Tijdelijk heb ik op die tweede TV nu de (...) van digitenne. Wie weet een oplossing of een andere provider?

icon

Beste antwoord door dit0rz 19 mei 2012, 18:25

KPN kan bij de meeste huishoudens gewoon 2 ontvangers leveren.

Dit doet KPN inderdaad standaard, maar als de bandbreedte het niet toe laat kan het soms zijn dat er maar 1 ontvanger leverbaar is.

Misschien als je nu wél het HD-pakket hebt en je zet dit stop, dan kun je wel een 2e ontvanger bestellen.

Kijk eens bij de postcode check of je Alles-in-één Standaard zou kunnen bestellen...

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge
Ook bij mij is dit niet mogelijk.

Kennelijk woon je te ver van de centrale om dit te kunnen.

Dit gaat ook bij een andere adsl provider niet lukken.

Reputatie 4
Badge +1
KPN kan bij de meeste huishoudens gewoon 2 ontvangers leveren.

Dit doet KPN inderdaad standaard, maar als de bandbreedte het niet toe laat kan het soms zijn dat er maar 1 ontvanger leverbaar is.

Misschien als je nu wél het HD-pakket hebt en je zet dit stop, dan kun je wel een 2e ontvanger bestellen.

Kijk eens bij de postcode check of je Alles-in-één Standaard zou kunnen bestellen...

Bedankt voor de reactie. Ik heb nu internet instap met interactieve TV besteld (hetzelfde wat ik nu ook heb, HD pakket heb ik niet, beeld is altijd uitstekend, nog nooit een storing/ blokje in het beeld gezien) en wacht af.

Reageer