Tweede tv niet aan te sluiten op iTV

  • 6 May 2019
  • 10 reacties
  • 83 keer bekeken

Bij mij hetzelfde probleem. Al jaren betaal ik voor 2 tv kastjes en kijk ik op twee tv’s.
Sinds een aantal weken kan ik niet meer op 2 tv’s gelijk kijken en zou mijn internet niet snel genoeg zijn volgens de kpn medewerkers ( al 3x contact gehad)
als ik het opgelost wil zien worden moet ik voor een monteur betalen als die langskomt, omdat ik zelf de lijn niet kan uitmeten. Of ik moet een duurder internet abonnement nemen. Dat hadden ze met die prijsverhoging sowieso wel kunnen doen. Mijn kastjes zijn beide met internetkabel aangesloten en niet draadloos. Wellicht iemand een idee?

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

10 reacties

Reputatie 7
Ga eens op een bekabeld aangesloten PC naar https://kpn-itns.speedtestcustom.com en meet een paar keer de snelheid.
Welke waarden meet je?

Of ik moet een duurder internet abonnement nemen.
Als iemand van KPN dit tegen jou gezegd heeft, dan hebben ze je glashard voorgelogen.
Dankje. Toch maar ergens een laptop fixen dan.

Ja, de 3e keer dat ik contact had, zei de persoon dat ik mijn internet snelheid moest upgraden. Maar ik had idd het idee dat ze een lijstje vragen had. Geen kennis van de producten en je mag niet iemand anders spreken ( of weer van vooraf aan inbellen).
Speedtest uitgevoerd
11,4 download
1,4 upload
@Nadia kun jij ervoor zorgen dat we weer op 2 tv’s , tv kunnen kijken?

Speedtest uitgevoerd:
11,4 download
1,4 upload
Reputatie 7
Hallo @M_M25, ik heb je vraag afgesplitst van het topic waarin je hebt gereageerd om verwarring met de topic starter te voorkomen. Welkom op ons forum 🙂 Je hebt een Alles-in-1 Standaard abonnement met daarbij 2 tv-ontvangers voor iTV.
Ja, de 3e keer dat ik contact had, zei de persoon dat ik mijn internet snelheid moest upgraden. Maar ik had idd het idee dat ze een lijstje vragen had. Geen kennis van de producten en je mag niet iemand anders spreken ( of weer van vooraf aan inbellen).
Dat klopt wel. Volgens mij is daardoor de oplossing in zicht. Er komt op 25 mei een monteur bij je langs om twee aderparen te koppelen (bonding) waardoor je snelheid verdubbelt. Een upgrade van je internetverbinding dus. Hierdoor zou je met gemak 2 tv-ontvangers kunnen aansluiten 🙂
Reputatie 2
Ik heb precies hetzelfde. Tot een aantal weken (ongeveer 2 maanden denk ik) kon ik probleemloos zowel de ontvanger beneden als boven aanhebben, nu moet ik die beneden echt uitzetten, anders krijg ik boven een vage foutmelding. Niet een enorm groot probleem, maar het kostte me wel even om uit te vinden dat dit het probleem is.
Dat klopt wel. Volgens mij is daardoor de oplossing in zicht. Er komt op 25 mei een monteur bij je langs om twee aderparen te koppelen (bonding) waardoor je snelheid verdubbelt. Een upgrade van je internetverbinding dus. Hierdoor zou je met gemak 2 tv-ontvangers kunnen aansluiten :)

Jouw reactie klopt niet helemaal, maar dat komt omdat je waarschijnlijk niet van alles op de hoogte bent. De monteur komt langs nadat we voor de 4e keer contact hebben opgenomen, en deze keer hoefde ik niet te betalen voor de monteur en het upgraden van de verbinding. Dus To Be Continued. 🙂
Reputatie 7
Ik hoor het graag nadat de monteur is geweest om bonding gereed te maken 🙂
🙂
Reputatie 7
Hey M_M25, het is al een tijdje geleden, is alles gelukt? Ik heb je hier niet meer teruggezien, betekent dat goed bericht? 🙂

Reageer