Beantwoord

Tweede tv-ontvanger aanvragen

  • 3 August 2019
  • 5 reacties
  • 157 keer bekeken

Ik wil graag in de slaapkamer een tweede ontvanger hebben. Maar hoe gaat dit in z’n werk. Kan dit alleen telefonisch of kan ik het zelf via internet aanvragen?
icon

Beste antwoord door Joep1965 3 August 2019, 13:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19
Ja hoor dat kan via mijnkpn.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @EvelineSjeleg, welkom! Zoals Joep aangeeft, kan het ook via MijnKPN. Heb je het inmiddels al kunnen regelen? Mochten wij nog iets voor je kunnen doen, laat het dan vooral weten.
Waar ergens kan ik dit dan aanvragen? Sorry ik kom er niet uit..
Badge +19
Geeft niet hoor. Misschien is het makkelijker om even de klantenservice te bellen. 0800-0402. Is een gratis nummer.24 uur per dag bereikbaar. Dus als je nu belt heb je de ontvanger waarschijnlijk donderdag al.
Reputatie 7
Badge +30
Is het gelukt via de klantenservice, Eveline?

Voor de toekomst, je kunt dit soort dingen als volgt regelen:

  • log in op de MijnKPN
  • Klik bovenin op Producten
  • Kies het abonnement (mobiel of vast) waar je iets wilt wijzigen
  • Voor vast: je krijgt een scherm met drie kolommen.
  • De middelste kolom is voor extra opties, klik onderaan op 'Extra opties wijzigen of toevoegen' voor dingen als het aan- of uitzetten van zenderpakketten, het aanvragen van een extra ontvanger, etc...
  • Wil je het hele abonnement wijzigen, klik dan onderaan de linkerkolom op 'Abonnement wijzigen'
  • Voor mobiel geldt hetzelfde, alleen zitten dan zowel abonnement wijzigen als extra opties wijzigen in de linkerkolom