Beantwoord

Tweede Tv-ontvanger aanvragen

  • 6 November 2019
  • 10 reacties
  • 476 keer bekeken

wij zijn al een dagje ouder en hebben na onze verhuizing  een KPN abonnement 

dat is nu een maand geleden.

Ik zou graag een tweede tv aansluiten maar ik weet echt niet of dat een kwestie is van doorgeven via mijn abonnement in de KPN winkel word ik er ook niet wijzer van.

in mij meterkast is het een chaos er zou veel uit kunnen maar wat ? wie zou dat voor mij kunnen doen

a.m

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 6 November 2019, 20:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hmm, voor een extra ontvanger wordt geen monteur ingepland. Je dient zelf zorg te dragen voor een netwerkkabel naar de gewenste plek. (dat kan via de plaatselijke installateur)

De extra ontvanger kun je gewoon toevoegen via je MijnKPN account.

Dat is het nou juist die kabel kan er zo maar al zijn toen wij hier kwamen wonen waren er drie tv aangesloten en die zijn blijven hangen vorige bewoners waren ook bij de KPN aangesloten 

Dan kun je die extra ontvanger toch gewoon inpluggen?

Overigens heb ik in m'n vorige bericht de kpn monteur verwijderd want die boren o.a. geen gaten in muren.

Geen idee of je voor een extra ontvanger een kpn monteur kunt krijgen. Dat kan een moderator, die hier ook nog komt, je vertellen. Maar ik denk ‘t wel.

zie hier
https://www.kpn.com/service/monteur.htm

De extra ontvanger vraag je iig aan via MijnKPN.

bedankt Peter voor je reactie kan er alleen niet verder mee.

de chaos in mijn meterkast is hier mee niet opgelost

misschien gewoon een of andere techneut proberen te vinden voor

 mijn probleem.met groet A.M

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @am kloren, welkom hier op het Forum. 

Ik lees dat je graag een tweede ontvanger wilt aansluiten. Dat is zeker mogelijk. Deze heb je al? Zo niet, dan kun je deze via Mijn KPN aanvragen. Op deze pagina lees hoe je dat doet. Ook staat hier uitgelegd hoe je de ontvanger kan aansluiten. 

Als ik het goed begrijp loop je hier tegen de problemen aan. Jouw meterkast is een chaos. Hoe bedoel je dat precies? Want ik kan hier zo geen monteur voor sturen. Een elektromonteur of dergelijk kan dit vast voor je in orde maken. 

Wanneer je verder nog vragen hebt over de tweede ontvanger, dan horen wij dat graag. 

die tweede tv aansluiting zal geen probleem zijn .

ik woon nu een maand in dit huis en er zitten zoveel ongebruikte kabels en kastjes in  die meterkast wat er uit gehaald zou kunnen worden om het allemaal wat overzichtelijker te maken volgens de KPN monteur .ik zou alleen niet weten wat er uit zou kunnen  omdat ik niet weet wat er wel moet blijven zitten,dus dat  is wat  bedoel .

ik denk dat dit veel vaker voorkomt ook bij andere mensen al die overbodige troep het zou gewoon eens opgeschoond moeten worden mijn vraag is wat voor monteur kan dit.en wat zijn de kosten en waar vind ik die ik woon in Harderwijk

Reputatie 7
Badge +20

Dus de tweede ontvanger zit helemaal goed. Fijn. Alvast veel plezier er van. 

Alleen je zit nog met de meterkast. Hier zullen ongetwijfeld veel meer mensen tegen aan lopen. Dit kan geen monteur van ons oplossen. De meterkast is onderdeel van het huis en de eigenaar/bewoner van de woning is daar zelf verantwoordelijk voor. Je kan misschien eens in je omgeving rondvragen of iemand die een beetje handig is je kan helpen. Of anders wellicht een elektromonteur.

:wink:

Bedankt 😊

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan. 

Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het dan vooral weten.