Beantwoord

Tweede tv-ontvanger bestellen lukt niet

  • 20 September 2021
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

Hallo allemaal, voor op onze slaapkamer wilde ik een tweede interactieve tv-ontvanger bestellen,

Ik ben er nu in het bezit van 1 (incl opname pakket) en zag dat je bij een 2e ontvanger dat er gratis bij krijgt dus ik heb dat toenstraks uitgezet en wilde de 2e ontvanger bestellen nu weet ik precies waar ik moet zijn maar het lukt gewoon niet ik kan drukken of klikken wat ik wil er gebeurt niets, het rare is dat een digitenne ontvanger wel +1 kan maar interactieve tv niet ;-)

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 September 2021, 17:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tmazing ,

Ik ben bang dat het niet lukt omdat het systeem jouw eerste wijziging nog niet heeft verwerkt. 

In jouw situatie zou ik nu bellen met 0800-0402. 

Op werkdagen bereikbaar tussen 8.00 en 20.00. Op zaterdag tot 17.00. Niet op zondag. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Maar stel ik geef het nog gewoon even de tijd tot morgen of overmorgen dan kan ik het wel gewoon bestellen?

Reputatie 7
Badge +28

Dat zou je kunnen proberen als het geen haast heeft. Maar je hebt nu in ieder geval twee alternatieven als het online niet lukt.