Beantwoord

UHD ontvanger problemen

• 10 januari 2018
  • 3 reacties
  • 182 keer bekeken

Hallo, wij hebben sinds een paar weken het uhd abonnement en heb hem (de ontvanger) al heel vaak uit en aan moeten zetten via de knop op de achterkant om hem weer goed werkend te krijgen.
Het probleem is telkens dat er wel de informatiebalk verschijnt van iedere zender maar geen beeld.

Ook is het beeld van opgenomen programma’s vertraagd beeld wat ik nog nooit heb gehad bij mijn oude “normale” ontvanger.

Zijn die problemen bekent en wordt er iets aan gedaan?

Ben er zeker al aan het denken om de hele handel terug te sturen en weer naar het oude terug te gaan.
icon

Beste antwoord door Erik_ 12 januari 2018, 10:31

Welkom op het forum, Mitch! Jammer dat jij ook issues ervaart met de 4K ontvanger. Dank, wjb, voor het linken. Zoals het er nu uitziet kom ik volgende week met meer informatie over de voortgang/status van de software voor de 4K issues.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Dit probleem speelt al zeer lange tijd en KPN had beloofd eind december met een fix te komen. Helaas is dat niet gelukt, maar ik hoop toch echt dat het niet lang meer zal duren.
Zie ook https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/update-voor-itv-ontvangers-december-2017-7-1-35-5-441799 vanaf pagina 5 of zoiets.
OK.
Bedankt WJB
ik heb het draadje gelezen en wacht nog even af, maar ik zie ook dat jullie er bovenop zitten en dat er aan gewerkt wordt
Gr.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum, Mitch! Jammer dat jij ook issues ervaart met de 4K ontvanger. Dank, wjb, voor het linken. Zoals het er nu uitziet kom ik volgende week met meer informatie over de voortgang/status van de software voor de 4K issues.

Reageer