Beantwoord

Uitval iTV ontvanger

  • 30 January 2019
  • 6 reacties
  • 119 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Sinds 2 weken valt ons iTV kastje uit ,probeer hem te resetten en heb er nieuwe software op gedaan maar het probleem blijft bestaan .
Wij kijken tv via d een draadloos netwerk , altijd zonder problemen .
Iemand suggesties ?
icon

Beste antwoord door joss1965 1 February 2019, 07:28

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Rudie65, welke tv ontvanger heb je?
Dat je altijd zonder problemen via een draadloos netwerk hebt gekeken is helaas geen garantie voor de toekomst. Een verandering in de elektrische apparaten in je huis kan al voor een storing zorgen. Kun je proberen of het probleem blijft als je de tv ontvanger direct bekabeld aansluit op de Experia?
Reputatie 3
Badge
Dank je voor jouw reactie
het betreft een Arcadyan , als ik mijn netwerkkabel eruit haal heeft het kastje geen verbinding met het modem dus ik neem aan dat mijn signaal goed is. Dit betreft mijn tv voor boven het raarste is dat mijn tv kastje beneden 2 weken terug opnieuw opstarte zomaar uit het niets sindsdien problemen
met boven (beneden wel bekabeld)
Reputatie 7
Badge +10
Beneden heb je geen probleem met de tv ontvanger? Kun je de ontvangers eens omwisselen? Als je dan beneden problemen hebt, is de tv ontvanger blijkbaar defect. Als je dan nog steeds boven problemen hebt, dan is er toch iets niet goed met de verbinding via de draadloze verbindingsset.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Rudie65, bedankt voor je bericht!

Ik zie dat je al aardig op weg geholpen bent, wat betreft opties om je verbinding weer terug te krijgen. Ik zie ook dat (misschien per ongeluk) de reactie van Joss1965 als antwoord gemarkeerd is. Is dit door jou aangeklikt, omdat je de ontvangers hebt geruild en je zo achter het probleem bent gekomen?

Op het moment dat je dit nog steeds ervaart help ik je graag verder. Kan je aangeven of dat zo is, en wat je tot nu toe hebt geprobeerd? Zoals het ruilen van plek, bekabeld aansluiten, adapters gereset.
Reputatie 7
Badge +21
@Rudie65, ik heb geen reactie meer gehad dus ik ga er vanuit dat je geholpen bent 😉
Reputatie 3
Badge
Hoi Susan

Sorry dat ik niet gereageerd heb , nadat ik mijn software opnieuw heb geïnstalleerd heb heb ik geen problemen meer gehad .
om te reageren is mij dan ook ontgaan.
Ik wacht dit nog even af en licht dit niet helpen meld ik mij weer.

Reageer