Beantwoord

uitzending gemist

• 9 januari 2015
  • 35 reacties
  • 2220 keer bekeken

Ik krijg al enkele  weken de melding "deze pagina is tijdelijk niet bereikbaar, probeer het later nog eens' als ik uitzending gemist probeer op te starten via interactieve tv. 

Openen van 'videotheek'in het menu geeft dezelfde foutmelding.

Heb de ontvanger al gereset zonder resultaat.

Iemand een oplossing of bekend met dit probleem?

gr. Ruud

icon

Beste antwoord door RuudvanderLee 23 januari 2015, 20:00

Hoi Joran,

Na telefonisch overleg met je collega's van de helpdesk is er uiteindelijk besloten om een nieuwe ontvanger op te sturen. Toen deze aangesloten was kreeg ik in eerste instantie alleen een leeg scherm bij uitzending gemist met 0 zenders, ook de videotheek deed het niet.

Software nog een keertje opnieuw verwijderen en weer installeren heeft het probleem uiteindelijk opgelost.  

Bedankt voor de goede service van jou en je collega's, mag ook wel eens gezegd worden :)

Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag Ruud,

Vervelende storing! Ik kan geen probleem vinden in je accountgegevens. Kun je de software van de ontvanger eens verwijderen op deze manier? Als dit niet helpt wil ik proberen om de ontvanger te ontkoppelen zodat je deze opnieuw kunt aanmelden. Hiervoor heb je je abonnementsnummer en pincode nodig. Heb je deze in het bezit? Je hoeft ze hier niet te plaatsen. Ik hoor graag of de software verwijderen de oplossing heeft geboden.

Joran
Hoi Joran,

Bedankt voorje antwoord!

Ik heb de software verwijderd maar blijf dezelfde storing houden. 

Abonnementsnummer en pincode heb ik als het goed is wel. Ik hoor graag van je.

gr. Ruud 

Reputatie 7
Badge +28
Dag Ruud,

Excuses voor de vertraging. De ontvanger lijkt op dit moment niet in gebruik en is verwijderd. Wanneer je de ontvanger nu opstart wordt om abonnementsnummer en pincode gevraagd. Kun je controleren of het hierna wel goed werkt? Als dat niet het geval is maak ik een storingsmelding aan voor vervolgonderzoek. Kun je daarvoor je 06-nummer in een privébericht sturen?

Joran

Reputatie 7
Badge +28
Dag Ruud,

Ik heb je privébericht ontvangen en een storingsmelding aangemaakt. Op dit moment durf ik nog niet in te schatten waar het probleem zit, we nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met je op om dit verder uit te zoeken!

Joran
Wij hebben hier ook een ontvanger met dit probleem. Software verwijderen werkt niet. 

Reputatie 7
Badge +28
@Ruud; Ik zie dat de storingsmelding vandaag is gesloten. Er zijn een aantal uiteenlopende zaken getest, maar ik kan uit het bericht niet opmaken of het probleem is verholpen. Kun je laten weten of deze diensten weer werken?
@simbaentosca; Excuses voor de verlate reactie. Ik zal ook voor jullie een storingsmelding aanmaken om dit uit te zoeken. Kun je in een privébericht je 06-nummer sturen?
Hoi Joran,

Na telefonisch overleg met je collega's van de helpdesk is er uiteindelijk besloten om een nieuwe ontvanger op te sturen. Toen deze aangesloten was kreeg ik in eerste instantie alleen een leeg scherm bij uitzending gemist met 0 zenders, ook de videotheek deed het niet.

Software nog een keertje opnieuw verwijderen en weer installeren heeft het probleem uiteindelijk opgelost.  

Bedankt voor de goede service van jou en je collega's, mag ook wel eens gezegd worden :)

Goedenavond, op 1 van mijn ontvangers kan ik ook geen programmagemist kijken sinds enige weken. Op de andere ontvanger werkt het wel.

Resetten van de ontvanger heeft geen zin.

Reputatie 7
Badge +16
jeroengr schreef:
Goedenavond, op 1 van mijn ontvangers kan ik ook geen programmagemist kijken sinds enige weken. Op de andere ontvanger werkt het wel.

Resetten van de ontvanger heeft geen zin.

Heb je wel een harde reset gedaan?

http://forum.kpn.com/t5/Televisie/KPN-Interactieve-TV-Ontvanger-resetten/td-p/176511

Reputatie 7
Badge +28
Dag Jeroen,

Kun je nog laten weten of de fabrieksreset heeft geholpen? Als het nodig is help ik je graag verder :-)

Joran

@Joran

Ik lees dat bij Ruud een nieuwe ontvanger gewerkt heeft. Zou je mij ook een nieuwe ontvanger kunnen sturen? :)

Reputatie 7
Badge +28
@simbaentosca; Dat is uiteraard een optie! Ik heb alleen nog geen privébericht ontvangen na je vorige bericht. Kun je in een privébericht je 06-nummer sturen en aangeven wanneer een koeriersafspraak het best uitkomt? Dit kan morgen (ochtend, middag, avond), zaterdagochtend of vanaf maandag. Ik hoor het graag!
Hallo Joran, Ik heb software verwijderen geprobeerd, na opnieuw opstarten hetzelfde resultaat. Ook een ander kastje geprobeerd dat ik nog had staan. Hier wel programma gemist op, maar daarop kan ik niet pauzeren of terugspoelen, maar wel uitzending gemist.....Al met al: het werkt allemaal even niet zoals het moet werken. Heb je een oplossing?

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Jeroen,

Jammer dat het nog steeds niet goed werkt. Ik wil graag, voor de volledigheid, even je TV ontvangers afmelden. Ze zullen dan bij de eerste keer dat je ze daarna aanzet, of direct als ze al aanstonden, vragen om abonnementsnummer en pincode. Heb je die bij de hand? Anders kan ik ze even doorgeven via privébericht. 

Groet,

Erik

Ja ik heb al meerdere keren een harde reset gedaan, maakt geen donder uit.

De kastjes afmelden is prima, ik heb de gegevens bij de hand.

@Joran of@Erik_ , hadden jullie de kastjes al afgemeld?

Reputatie 7
Badge +28
Dag Jeroen,

Ik ben bang dat we je vorige bericht beide net misgelopen zijn vanwege weekend. Ik heb de ontvangers nu afgemeld, je krijgt (mogelijk na een herstart) het verzoek het abonnementsnummer en de pincode in te voeren. Kun je laten weten of dit tot een oplossing heeft geleid? Ik ben benieuwd!

Joran

@joran Opnieuw aanmelden heeft geen enkel effect gehad helaas.

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Jeroen,

Wat jammer dat het afmelden niet geholpen heeft :(

Kun je me, in privébericht, het serienummer van de desbetreffende ontvanger toesturen? Dan kijk ik of ik hier nog wat kan doen, en anders gaan we hem vervangen.

Groet,

Erik
Dezelfde oplossing als bij degene die het onderwerp gestart heeft werkt ook bij mij. Nieuwe ontvanger, opstarten, software verwijderen en daarna doet hij het.

Reputatie 7
Badge +28
Goed om te horen, Jeroen! Dank je voor de terugkoppeling :)

Groet,

Erik
Sinds een week hebben wij ook het probleem dat we geen uitzending gemist kunnen kijken. Er verschijnt net als bij de topicstarter het bericht 'Deze pagina is tijdelijk niet bereikbaar, probeer het later nog eens'. We hebben inmiddels een harde reset uitgevoerd door de software te verwijderen, maar dit heeft ook bij ons het probleem niet opgelost.

Zouden jullie ons ook kunnen helpen met dit probleem?

Groeten,

Luut

Het bovenstaande probleem bestaat nog steeds bij ons, zou dit ook voor ons opgelost kunnen worden? Alvast bedankt voor de reactie.

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Luut,

Het lijkt erop dat we je eerdere bericht gemist hebben, sorry hiervoor! Zou je me, in privébericht, je postcode, huisnummer en naam contractant willen sturen? Dan kijk ik het na :)

Groet,

Erik

Reageer