Beantwoord

uitzending gemist

• 9 januari 2015
  • 35 reacties
  • 2216 keer bekeken

Toon eerste bericht

35 reacties

Zojuist heb ik je een privébericht gestuurd met de gegevens.

Met vriendelijke groet,

Luut
Reputatie 7
Badge +27
Ik heb Luut al via privébericht antwoord gegeven, maar aangezien dit ook voor anderen relevant kan zijn, zal ik hier ook nog even antwoord geven :)

Het probleem waarbij Programma Gemist in z'n geheel niet beschikbaar is wordt in een komende update (verwacht maart-april) opgelost. Mocht je daar niet op kunnen wachten is er de mogelijkheid om die update software alvast, via ons, op je ontvanger te laten installeren.

Echter! Dit betreft op dit moment nog experimentele software, dus dit is dan wel zonder garanties betreffende effectiviteit.

Groet,

Erik
Reputatie 1
Ik heb op 1 van de 2 tv ontvangers hetzelfde probleem. Ik weet niet precies hoelang al omdat ik deze funktie niet zoveel gebruik. Maar als ik wil gebruiken, zoals gisteravond, moet hij het natuurlijk wel doen. Is er inmiddels duidelijkheid.

Reputatie 5
Badge +7
Ik zie dat deze thread al vanaf begin januari loopt. Hetzelfde probleem heb ik nu ook, maar dan pas sinds een dag of 4. Ik las een stukje terug dat het opgelost wordt met de volgende software-update in maart/april. Maart is voorbij, dus kan het niet lang meer duren.
Ik heb op 1 van mijn twee ontvangers precies hetzelfde probleem. Ik krijg deze melding bij elke interactieve service, dus ook HBO on demand. Ik heb de software al verwijderd en de fabrieksinstellingen hersteld. Dit heeft niet geholpen.
Reputatie 1
April 2015 is ook al bijna verleden tijd maar nog steeds geen oplossing.

Ik en waarschijnlijk meer klanten zouden graag geinformeerd worden wanneer dit probleem wordt opgelost.

Reputatie 6
Badge +12
Hoi en ,

Ik ga hier voor jullie achteraan.

Welkom op het forum! Mag ik van het serienummer van de betreffende tv-ontvanger, je postcode, huisnummer, en de naam van de abonnementhouder in een privébericht? Dan help ik je zo snel mogelijk verder.

Nienke

Reputatie 1
Beste Nienke,

Wanneer kun je ons berichten?

Reputatie 6
Badge +12
Beste forumgebruikers,

De enige update die ik momenteel heb is dat het is opgelost. Mochten jullie hier echter nog steeds problemen mee ervaren dan wil ik jullie vragen het volgende te doen:

Graag nogmaals de software op jullie tv-ontvangers verwijderen volgens deze stappen. Heb je hierna nog steeds dezelfde foutmelding dan ontvang ik graag van jullie de postcode, huisnummer, serienummer van de betreffende tv-ontvanger en de naam van de abonnementhouder via privébericht.

Nienke

Reputatie 1
Heeft wel erg lang geduurd maar het werkt nu weer

Reageer