Beantwoord

uitzending gemist

  • 9 januari 2015
  • 35 reacties
  • 2225 keer bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag Jeroen,

Kun je nog laten weten of de fabrieksreset heeft geholpen? Als het nodig is help ik je graag verder :-)

Joran

Reputatie 7
Badge +16
jeroengr schreef:
Goedenavond, op 1 van mijn ontvangers kan ik ook geen programmagemist kijken sinds enige weken. Op de andere ontvanger werkt het wel.

Resetten van de ontvanger heeft geen zin.

Heb je wel een harde reset gedaan?

http://forum.kpn.com/t5/Televisie/KPN-Interactieve-TV-Ontvanger-resetten/td-p/176511

Goedenavond, op 1 van mijn ontvangers kan ik ook geen programmagemist kijken sinds enige weken. Op de andere ontvanger werkt het wel.

Resetten van de ontvanger heeft geen zin.

Hoi Joran,

Na telefonisch overleg met je collega's van de helpdesk is er uiteindelijk besloten om een nieuwe ontvanger op te sturen. Toen deze aangesloten was kreeg ik in eerste instantie alleen een leeg scherm bij uitzending gemist met 0 zenders, ook de videotheek deed het niet.

Software nog een keertje opnieuw verwijderen en weer installeren heeft het probleem uiteindelijk opgelost.  

Bedankt voor de goede service van jou en je collega's, mag ook wel eens gezegd worden :)

Reputatie 7
Badge +28
@Ruud; Ik zie dat de storingsmelding vandaag is gesloten. Er zijn een aantal uiteenlopende zaken getest, maar ik kan uit het bericht niet opmaken of het probleem is verholpen. Kun je laten weten of deze diensten weer werken?
@simbaentosca; Excuses voor de verlate reactie. Ik zal ook voor jullie een storingsmelding aanmaken om dit uit te zoeken. Kun je in een privébericht je 06-nummer sturen?
Wij hebben hier ook een ontvanger met dit probleem. Software verwijderen werkt niet. 

Reputatie 7
Badge +28
Dag Ruud,

Ik heb je privébericht ontvangen en een storingsmelding aangemaakt. Op dit moment durf ik nog niet in te schatten waar het probleem zit, we nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met je op om dit verder uit te zoeken!

Joran
Reputatie 7
Badge +28
Dag Ruud,

Excuses voor de vertraging. De ontvanger lijkt op dit moment niet in gebruik en is verwijderd. Wanneer je de ontvanger nu opstart wordt om abonnementsnummer en pincode gevraagd. Kun je controleren of het hierna wel goed werkt? Als dat niet het geval is maak ik een storingsmelding aan voor vervolgonderzoek. Kun je daarvoor je 06-nummer in een privébericht sturen?

Joran

Hoi Joran,

Bedankt voorje antwoord!

Ik heb de software verwijderd maar blijf dezelfde storing houden. 

Abonnementsnummer en pincode heb ik als het goed is wel. Ik hoor graag van je.

gr. Ruud 

Reputatie 7
Badge +28
Dag Ruud,

Vervelende storing! Ik kan geen probleem vinden in je accountgegevens. Kun je de software van de ontvanger eens verwijderen op deze manier? Als dit niet helpt wil ik proberen om de ontvanger te ontkoppelen zodat je deze opnieuw kunt aanmelden. Hiervoor heb je je abonnementsnummer en pincode nodig. Heb je deze in het bezit? Je hoeft ze hier niet te plaatsen. Ik hoor graag of de software verwijderen de oplossing heeft geboden.

Joran

Reageer