Beantwoord

uitzending gemist hapert

• 6 september 2016
  • 4 reacties
  • 340 keer bekeken

Reputatie 2
ik wil uitzending gemist kijken maar de filmpjes haperen ......
oorzaak???

*Admin: topic verplaatst naar juiste categorie.
icon

Beste antwoord door Bertus67 6 september 2016, 19:23

Hoi Bertus, haperend beeld is nooit leuk natuurlijk! Dit kan verschillende oorzaken hebben.

Hoe is je ontvanger aangesloten op de Experia Box? Bekabeld of met een draadloze verbindingsset?

Heb je de ontvanger al teruggezet naar fabrieksinstellingen? In dit topic wordt uitgelegd hoe je dat doet. Vaak lost een reset dit soort problemen op. Laat je me weten of dit bij jou ook het geval is?

ik heb niets veranderd , alles zit op de gewone manier aan gesloten, ik heb net weer gekeken en de storing is voorbij, geen idee wat het geweest is ....... 😳
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
ik wil uitzending gemist kijken maar de filmpjes haperen ......
oorzaak???

snelheid internet is hier:
Download: 70.86 Mbps
Upload: 35.50 Mbps
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Bertus, haperend beeld is nooit leuk natuurlijk! Dit kan verschillende oorzaken hebben.

Hoe is je ontvanger aangesloten op de Experia Box? Bekabeld of met een draadloze verbindingsset?

Heb je de ontvanger al teruggezet naar fabrieksinstellingen? In dit topic wordt uitgelegd hoe je dat doet. Vaak lost een reset dit soort problemen op. Laat je me weten of dit bij jou ook het geval is?
Reputatie 2

ik heb niets veranderd , alles zit op de gewone manier aan gesloten, ik heb net weer gekeken en de storing is voorbij, geen idee wat het geweest is ....... 😳
Reputatie 7
Badge +22
Fijn dat alles nu weer goed werkt, Bertus! Haperingen kunnen helaas een enkele keer voorkomen. Als je hier binnenkort nogmaals last van hebt, trek dan aan de bel 🙂

Reageer