Beantwoord

Universele afstandsbediening LG AN-MR18BA en de Arcadyan HBM2260 TV-ontvanger

  • 18 March 2019
  • 2 reacties
  • 370 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb een LG OLED55C8 aangeschaft en heb geprobeerd de Arcadyan HBM2260 TV-ontvanger te koppelen aan de LG AN-MR18BA afstandsbediening.
Het merk Arcadyan komt (nog?) niet voor in de lijst van door LG ondersteunde apparaten.

Nu heb ik op dit forum gekeken en zag dat Motorola i.p.v. Arcadyan een optie zou zijn.
Echter, ik heb de optie geprobeerd en hij werkt maar ten dele.

De essentiële 'Back' (return) toets op de LG afstandsbediening doet het bijvoorbeeld niet op de HBM2260 TV-ontvanger.

Je kunt wel het KPN-menu aanroepen maar niet verlaten! En dat is wel heel irritant.
Ook de power toets op de LG afstandsbediening werkt niet bij de Arcadyan.

Vraag is of ook andere gebruikers zijn dit herkennen en misschien een oplossing weten?

Een andere vraag is of KPN niet contact kan opnemen met LG om het Arcadyan modem op te nemen in hun lijst. Het lijkt me dat er meerdere gebruikers van het Arcadyan. modem zijn...
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 19 March 2019, 10:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Storm123, goede vraag! Goed dat je andere merken hebt geprobeerd en top dat het ook gedeeltelijk werkt. Ik heb inderdaad begrepen dat dat niet helemaal het geval is. Natuurlijk geef ik graag door dat de wens er ligt om de tv-ontvangers volledig te kunnen bedienen met de LG afstandsbediening 🙂.
Is er al iets verbeterd op dit vlak?