Beantwoord

Update : Arris VIP2952

  • 19 januari 2016
  • 3 reacties
  • 633 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +10
Medemensen,

Weet iemand misschien of er vannacht een updat is geweest voor de: Arris VIP2952 ITV kastje.

Zo ja, waar kan ik zoiets vinden?

Want ik vind het namelijk vreemd dat ze bij KPN een update gaan uitvoeren zodra ik het ITV kastje aanzet.

Deze heeft toch de hele nacht verbinding met internet? Althans, de netwerk lampjes blijven als een

gek knipperen, ook al staat het ITV kastje uit.

icon

Beste antwoord door PeterG 19 januari 2016, 13:45

Als het kastje nu gewoon prima werkt zou ik me er geen zorgen over maken. Doe ik bij mijn computer ook niet als er weer eens updates zijn geweest. Daarna werkt het nog steeds en hetzelfde als ervoor.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Het kastje krijgt 's nachts een update die wordt klaargezet om te integreren. Dat kan volgens mij pas als je het vervolgens aan zet. Net als bij een computer.

Het kan zijn dat je de Netlix app erbij hebt gekregen (?).

Ik heb 'm vanochtend aan gezet op m'n audioset, dus zonder beeld. Met radio. Meteen geluid.

Reputatie 6
Badge +10


Helaas, Netflix had ik al op het ITV kastje staan, dat kan het niet zijn.

Reputatie 7
Badge +31
Als het kastje nu gewoon prima werkt zou ik me er geen zorgen over maken. Doe ik bij mijn computer ook niet als er weer eens updates zijn geweest. Daarna werkt het nog steeds en hetzelfde als ervoor.

Reageer