Beantwoord

Update itv app werkt niet op iOS 9

• 9 april 2018
  • 158 reacties
  • 11682 keer bekeken

Toon eerste bericht

158 reacties

Ook wij balen dat we geen TV meer kunnen kijken op onze prima werkende IPad met IOS 9 na bijna 50j KPN klant te zijn!
Er zat geen nieuwe IPad in het kerstpakket....KPN!
Reputatie 7
Ook wij balen dat we geen TV meer kunnen kijken op onze prima werkende IPad met IOS 9 na bijna 50j KPN klant te zijn!
Er zat geen nieuwe IPad in het kerstpakket....KPN!

Ik denk dat je Apple even moet aanspreken immers de richtlijn van Apple is dat apps alleen de laatste twee versies van iOS moeten ondersteunen.
Wij hebben 2 ipads die het niet meer doen met de ITV app.
In de winkel geklaagd, maar de medewerkers (Jongelui.) schuiven het af op technoligische ontwikkelingen.
Wij, de klant heeft er niet om gevraagd. Tevens was het een van de redenen om voor KPN TE KIEZEN.
Klanren zijn in hun ogen niet nodig, terwijl je in elke commerciële opleiding leert dat de klant centraal moet staan en dat het veel eenvoudiger is bij een bestaande tevreden klanten meer omzet te behalen dan een nieuwe klant te werven.
Misschien moet de commerciële top van KPN eens een herhalingscursus klantentrvredenheid volgen!
Gewoon de oude app actief zetten en er verder geen onderhoud meer aan doen.
Graag zien we dit zo spoedig mogelijk gebeuren, na de eerstvolgende MT vergadering.
Reputatie 7
Badge +15
Weinig aan te doen helaas, ik raad je aan om te updaten naar een recente versie van je besturingsysteem. KPN wordt in deze situatie ook gedwongen via contracten om mee te gaan. Persoonlijk vindt ik het ook goed gezien veiligheid toch voorop moet staan (Wie wil nou een apparaat hebben die zo lek is als een vergiet 😉 ).
Reputatie 7
De oude app zal niet meer gaan want die werkte i.c.m. het het oude iTV platform (servers) en die wordt uit de lucht genomen.
Als je iOS 10 of hoger hebt, dan heb je daar waarschijnlijk versie 6.3 van de KPN iTV app op staan en die heeft een aantal vervelende bugs waardoor televisie kijken niet lukt.
Ik hoop dat KPN snel met een fix zal komen.
Ook met de nieuwste versie OS werkt de app niet naar behoren. In diverse topics wordt hierover geklaagd, maar nog steeds GEEN RECTIE VAN KPN!!! SCHANDALIGE ZAAK!
Mijn ipad 2 iOS 9.3.5 doet ook niets meer met KPN iTV. Mijn vrouw heeft precies dezelfde versie maar ziggo als provider
en die app doet wel !!
Reputatie 7
Badge +18
Hallo @2325

Helaas gaat het dan over, want de minimale eisen is iOS 10 of hoger:

Reageer