update vip 1963

• 24 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 760 keer bekeken

Goedendag,

Vorige week is er een update geweest voor de motorola vip1963.

De nieuwe update en bediening laat zwaar te wensen over.

Namelijk:

-De software is qua reactiesnelheid verminderd.

-Opnames kunnen niet hervat worden, alleen herstarten. zeer vervelend.

-Als een programma opgenomen word, gaat niet meer het rode 'record' lampje meer branden. zeer vervelend.

Moet er elke keer vanuit gaan dat het opgenomen word, of elke keer gaan kijken bij 'menu', 'opnames'.

-Steeds vaker haperende beelden. Kan ook aan mijn verouderde modem liggen, TG789vn

Ook na resetten van modem en motorola kastje d.m.v. alles uit en stekkers uit het stopcontact voor 20 seconde.

U enig idee dit op te lossen?

Mvg, Erwin

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Waarom bel je KPN niet en wissel je deze oude decoder om voor een Arcadyan HMB2260 of die andere nieuwe.

Je moet dan wel een opname pakket hebben, omdat je dan alleen kan opnemen in de cloud.

Je krijgt hier geen spijt van.

Hij is veel en veel sneller en geeft ook nog eens een mooier beeld.

Mijn vrouw heeft contact gehad met KPN en die hebben mijn modem van 8 jaar oud vervangen, maar niet de motorola vip1963 omdat deze nog maar 1 jaar oud is, maar hiermee zijn na terugzetten naar fabrieksinstellingen, enige complicaties dat het opnamelampje nog steeds niet gaat branden als er iets opgenomen word, en in de cloud opnemen gaat dan ook niet, aangezien dit nog steeds een harddisk recorder is.

En kan dus ook nog geen beter beeld in hd krijgen denk ik.

We gaan wel weer bellen morgen

Reputatie 7
Ter verduidelijking:

Met het nieuwe systeem kunnen 6 (!) opnames tegelijkertijd gemaakt worden. Daardoor heeft een opname-indicator geen zin (meer). Geplande opnames worden echt wel gemaakt.

De harddisc is uitgeschakeld door kpn. Met het nieuwe systeem ben je overgezet naar het opnemenpakket (zonder extra kosten). Je neemt dus nu sowieso "in the cloud" op.

Met het vervangen van het modem zouden de ontvangstproblemen over moeten zijn. Een modem van 8 jaar oud heeft te weinig capaciteit namelijk. Het V8 of V9 modem zijn prima i.c.m. TV.

Zie ook mijn site: http://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2014/10/24/software-en-menu-update-kpn/

Reageer