Update voor iTV-ontvangers 29-31 mei [7.0.20_4]

Toon eerste bericht

159 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Beetje jammer heb de Motorola maar kan nog niet de geluidsinstellingen aanpassen, ook staat uitgelicht er niet bij.
Reputatie 7
Beetje jammer heb de Motorola maar kan nog niet de geluidsinstellingen aanpassen, ook staat uitgelicht er niet bij.Als je alleen maar de Motorola hebt, dan kan je via de onderstaande pagina één Motorola omruilen voor een moderne TV ontvanger.
https://www.kpn.com/service/televisie/extra-diensten/uitleg-netflix/servicetool-apparatuur-wissel.htm
Reputatie 7
Badge +18
Hallo @roelfsema, hoeveel tv-ontvangers heb je? Als je al 1 ontvanger heb staan van Arris 2952 of een Arcadyan HMB2260, dan lukt dat omruilen niet. 😞
Reputatie 7
Beetje jammer heb de Motorola maar kan nog niet de geluidsinstellingen aanpassen, ook staat uitgelicht er niet bij.Volgens het startbericht komt Uitgelicht ook niet (meer) beschikbaar op de Motorola's (1903, 1963. 1853). Dat haal ik er tenminste uit.
Geluidsinstellingen volgen later.
Reputatie 7
Badge +18
Uitgelicht (alleen Arcadyan 2260 en Arris 2952)Klopt, zo te zien krijgen de Motorola's deze update niet. 🙂
Reputatie 3
Badge +4
Beetje jammer heb de Motorola maar kan nog niet de geluidsinstellingen aanpassen, ook staat uitgelicht er niet bij.Als je alleen maar de Motorola hebt, dan kan je via de onderstaande pagina één Motorola omruilen voor een moderne TV ontvanger.
https://www.kpn.com/service/televisie/extra-diensten/uitleg-netflix/servicetool-apparatuur-wissel.htm

Zal eens kijken, dank je.
Reputatie 3
Badge +4
Hallo @roelfsema, hoeveel tv-ontvangers heb je? Als je al 1 ontvanger heb staan van Arris 2952 of een Arcadyan HMB2260, dan lukt dat omruilen niet. :(

Heb 2 Motorola's
Reputatie 3
Badge +4
Beetje jammer heb de Motorola maar kan nog niet de geluidsinstellingen aanpassen, ook staat uitgelicht er niet bij.Volgens het startbericht komt Uitgelicht ook niet (meer) beschikbaar op de Motorola's (1903, 1963. 1853). Dat haal ik er tenminste uit.
Geluidsinstellingen volgen later.

Lees het ook net.
Reputatie 7
Badge +15
Ik heb deze update mogen ontvangen en heb de uitgelicht functionaliteit getest. Ik zal er zelf geen gebruik gaan maken gezien het hartstikke traag aanvoelt, waarschijnlijk door de animaties.

Het is verder een leuk idee maar zo lang het niet soepel draait levert het mij alleen frustraties op als ik er van gebruik wil maken. 😉

Reageer