Update voor iTV-ontvangers april 2018 [7.1.44_2] wordt niet uitgerold

Toon eerste bericht

35 reacties

als nieuwe klant (vanaf 11 april ) veel problemen gehad met de installatie van de 4k ontvanger
Geen iTV signaal, vermoedelijk werd een verkeerde firmware geladen.
Alles hersteld , zoals hier in deze topic vermeld, in de nacht van 13 op 14 april.
Alles werkt echter, in tegenstelling van de KPN informatie, ontvang ik de HD kanalen op 701 enz.
draai volgens de systeeminfo op 7.1.41_1
iemand goede info
Reputatie 7
Dat jij de HD kanalen op 701 en hoger ontvangt kan prima kloppen, dan is de HD op 1 functionaliteit nog niet actief op jouw abonnement. Dit zal dan ergens in de komende drie maanden gaan gebeuren.
wjb
dank voor de info
morgen even kpn bellen
Badge
wjb
dank voor de info
morgen even kpn bellen

Hoi wjb, als je wilt gaan bellen morgen omdat HD op 1 bij jouw nog niet werkt, hoef je dit eigenlijk niet te doen hè.
De omzetting word stelselmatig uitgerold over Nederland, het is dus een kwestie van afwachten.

Hier ook nog steeds de 7.1.41_1 firmware.

(Je mag natuurlijk gewoon bellen, maar waarschijnlijk zullen de cs medewerkers je dan hetzelfde vertellen. 😉 )
Reputatie 7
Hoi wjb, als je wilt gaan bellen morgen omdat HD op 1 bij jouw nog niet werkt, hoef je dit eigenlijk niet te doen hè.
De omzetting word stelselmatig uitgerold over Nederland, het is dus een kwestie van afwachten.
Ik ga ook echt niet bellen hoor, ik heb al ruim een jaar HD op 1. Tijdens de pilot van de 4K Ultra-HD ontvanger is deze functionaliteit in februari 2017 uitgerold naar de testgroep.

wbl denkt erover morgen te gaan bellen maar, zoals je terecht aangeeft, heeft dat weinig zin.
Reputatie 4
Badge +4
Wjb,

Ik heb ook nog de 71..41 erop zitten.

Maar als ik hem een commando geef bij instellingen software gele knop indruk.
Geeft hij steeds aan dat er wel een update uitgevoerd kan worden.
Maar wat ik begrijp heeft niemand 71..44 update dus
en ook HD 1 niet
Of gaat dat nog per deel in Nederland gebeuren.?
Reputatie 6
Badge +8
Maar wat ik begrijp heeft niemand 71..44 update dus
en ook HD 1 niet
Of gaat dat nog per deel in Nederland gebeuren.?

Even voor de duidelijkheid, de updates van de TV ontvangers staan los van de functie HD op 1. Onze TV ontvangers zijn afgelopen dinsdag 'eindelijk' omgezet naar HD op 1. Tot aan eind juni 2018 worden klanten nog overgezet. Het heeft niets met de updates te maken.
Reputatie 4
Badge +4
Bedankt King

Is nu helder dat het 2 aparte dingen zijn
Reputatie 7
Badge +17
Update: De uitrol van deze update gaat niet door. Beeldkwaliteit in de testgroep is ons niet naar de zin. Daarom zal deze update nog niet uitgerold worden. De testgroep wordt aankomende nacht (13 op 14 april) weer teruggezet naar de 7.1.41 versie.@Joran, houd dit in dat er pas in mei weer een update plaats vind? :thinking;
Reputatie 7
Badge +27
We gaan verder in dit topic 🙂 Update voor iTV-ontvangers mei 2018 [7.1.45_2]

Reageer