Beantwoord

Update voor iTV-ontvangers brengt problemen met zich mee

• 2 september 2017
  • 5 reacties
  • 378 keer bekeken

Wij hebben in Augustus (ongevraagd) de nieuwe firmware/software gekregen. Het updaten ging in het begin gepaard met problemen. In het begin kregen wij de gehele tijd error 14 in beeld. Na !Vaak! de decorder en modem opnieuw op te starten (staat als oplossing bij error 14) kregen wij weer televisie.

Nu hebben wij sinds deze update regelmatig (nu al 3 keer) dat de decoder opnieuw opstart terwijl wij tv aan het kijken zijn. Ik weet niet of dit komt door de (slechte) nieuwe update of door dat dit komt omdat wij steeds nieuwe updates krijgen.

Op 02-09-2017 om 21:15 is onze decoder weer opnieuw opgestart. Hier worden wij niet blij van beste KPN. Klopt het dat er vandaag rond 21:15 een update is uitgebracht ? Anders is mijn decoder aan vervanging toe.
icon

Beste antwoord door wjb 2 september 2017, 21:41

Nee, er is vandaag geen nieuwe update uitgebracht.
Wel is het zo dat de firmware update niet overal vlekkeloos verlopen is en dat lijkt bij jou ook het geval te zijn.
Verwijder de software van de TV ontvanger zodat deze opnieuw opgehaald wordt (Menu -> Systeem instellingen -> Systeem informatie -> gele knop op afstandsbediening).
Is het probleem daarmee verholpen?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Nee, er is vandaag geen nieuwe update uitgebracht.
Wel is het zo dat de firmware update niet overal vlekkeloos verlopen is en dat lijkt bij jou ook het geval te zijn.
Verwijder de software van de TV ontvanger zodat deze opnieuw opgehaald wordt (Menu -> Systeem instellingen -> Systeem informatie -> gele knop op afstandsbediening).
Is het probleem daarmee verholpen?
Bedankt voor de reactie en (mogelijke) oplossing. Ik heb bovenstaande uitgevoerd.
Het is (even) afwachten.

Mvg.
Reputatie 5
Badge +6
Welkom op het forum @d3nv3r! Ik zie dat WJB al het juiste antwoord heeft gegeven, heeft het opnieuw installeren van de software het probleem verholpen?
Welkom op het forum @d3nv3r! Ik zie dat WJB al het juiste antwoord heeft gegeven, heeft het opnieuw installeren van de software het probleem verholpen?

Het probleem heeft zich na de herinstallatie van de software niet meer voorgedaan.
Mijn dank voor de support.
Reputatie 5
Badge +6
Super, dat is fijn om te lezen!

Reageer