Sticky Beantwoord

Update voor iTV-ontvangers december 2018 [7.3.60_1]

Toon eerste bericht

174 reacties

Reputatie 7
Badge +17
De volgende update gaat even wat langer duren. Er zijn de laatste maanden wat problemen geweest met de Youtube/Netflix apps, zoals ook in het gemarkeerde antwoord staat. Hoewel deze storing is opgelost willen we voorkomen dat dergelijke problemen vaker kunnen gebeuren. We trekken dus even wat meer tijd uit om hier aan te werken!
Begrijpelijk, het is ook beter dat het goed werkt. Al die kinderziektes er eerst uit. ;)

We wachten af! 😉
Reputatie 2
Badge
Aangaande de YouTube storing valt voornamelijk mijn dochter op dat bij Oma (KPN arcadayan) YouTube continu vastloopt. Bij ons (KPN HBM ontvanger hebben we nooit problemen met YouTube zegt ze.
Reputatie 7
Badge +17
Aangaande de YouTube storing valt voornamelijk mijn dochter op dat bij Oma (KPN arcadayan) YouTube continu vastloopt. Bij ons (KPN HBM ontvanger hebben we nooit problemen met YouTube zegt ze.
Dat is apart, want zowel die bij jullie oma is dezelfde die jullie hebben. Volledig heet de ontvanger Arcadyan HMB 2260. Want we hebben bij KPN maar 3 verschillende ontvangers:
  • Arcadyan HMB 2260
  • Arris 2952
  • ZTE ZXV 8001 (4K TV ontvanger)
Dan denk ik dat er iets met die tv ontvanger van jullie oma, maar zeker weet ik het ook niet. 🤔
Reputatie 2
Badge

Aangaande de YouTube storing valt voornamelijk mijn dochter op dat bij Oma (KPN arcadayan) YouTube continu vastloopt. Bij ons (KPN HBM ontvanger hebben we nooit problemen met YouTube zegt ze.Dat is apart, want zowel die bij jullie oma is dezelfde die jullie hebben. Volledig heet de ontvanger Arcadyan HMB 2260. Want we hebben bij KPN maar 3 verschillende ontvangers:
  • Arcadyan HMB 2260
  • Arris 2952
  • ZTE ZXV 8001 (4K TV ontvanger)

Correctie. Oma heeft de Arris.
Reputatie 7
Badge +17
Correctie. Oma heeft de Arris.
Dat geeft niet, maar een Arris en Arcadyan hebben qua specificatie dezelfde dingen. Apart dat het bij de Arris misgaat, en bij jullie Arcadyan HMB 2260 niet. 😳
Badge
Misschien een rare vraag, maar komt de update voor de 4K er ook nog aan? De uitbreiding van de Youtube app zou erg fijn zijn....
Reputatie 7
Badge +27
Het is nog even afwachten! Zodra we meer informatie hebben, delen we dit zoals gewoonlijk hier 🙂
Reputatie 7
Badge +17
Misschien een rare vraag, maar komt de update voor de 4K er ook nog aan? De uitbreiding van de Youtube app zou erg fijn zijn....
Ik zit hier ook op te wachten, maar er zijn wat problemen omtrent Youtube:
De volgende update gaat even wat langer duren. Er zijn de laatste maanden wat problemen geweest met de Youtube/Netflix apps, zoals ook in het gemarkeerde antwoord staat. Hoewel deze storing is opgelost willen we voorkomen dat dergelijke problemen vaker kunnen gebeuren. We trekken dus even wat meer tijd uit om hier aan te werken!
Dus daar is het wachten op @larsvandermade, tot die probleem is opgelost zullen er weer maandelijks een update komen van de TV ontvangers. 😉
Reputatie 7
In sommige gevallen is alleen het (automatisch) installeren van de december-update niet voldoende voor Netflix/YouTube. In zulke gevallen moet de software van de ontvanger verwijderd worden (en daarna weer opnieuw geïnstalleerd) en moet er vervolgens soms ook nog een fabrieksreset worden uitgevoerd (denk erom dat je daarna wel je eigen instellingen - zoals resolutie - weer goed instelt).
Reputatie 2
Badge

Aangaande de YouTube storing valt voornamelijk mijn dochter op dat bij Oma (KPN arcadayan) YouTube continu vastloopt. Bij ons (KPN HBM ontvanger hebben we nooit problemen met YouTube zegt ze.In sommige gevallen is alleen het (automatisch) installeren van de december-update niet voldoende voor Netflix/YouTube. In zulke gevallen moet de software van de ontvanger verwijderd worden (en daarna weer opnieuw geïnstalleerd) en moet er vervolgens soms ook nog een fabrieksreset worden uitgevoerd (denk erom dat je daarna wel je eigen instellingen - zoals resolutie - weer goed instelt).

Dat hadden we al gedaan. Toen bij de uitrol van de eerste decemberupdate de boel nadien vastliep....
Reputatie 7
Badge +17
Ik merk dat er iets veranderd is in de menu, er staat nu ‘sport’ bij:

Is dit bij meerdere klanten? 😉👍🏼
Reputatie 6
Klopt, alleen heb jij er een bolletje bij, en ikke niet! :(

Wordt tijd voor een maart-update!
Reputatie 4
Badge +1
Ja, hier ook zo. In elk geval sinds gisteren.
Hier zonder bolletje.
Reputatie 7
Waarschijnlijk staat het bolletje er alleen als er ook werkelijk iets getoond kan worden.
Misschien alleen al je FOX Sports of Ziggo Sport geabonneerd hebt?
Reputatie 4
Badge +1
Waarschijnlijk staat het bolletje er alleen als er ook werkelijk iets getoond kan worden en dat was vanmiddag niet zo. Er zijn geen wedstrijden.
Hier 3 voetbalwedstrijden in de lijst, maar toch géén bolletje...
Reputatie 7
Hier 3 voetbalwedstrijden in de lijst, maar toch géén bolletje...
Maar voetbal is toch geen sport. 😉
Reputatie 4
Badge +1

Hier 3 voetbalwedstrijden in de lijst, maar toch géén bolletje...Maar voetbal is toch geen sport. 😉

Dat zal het 'm zijn 😁
Reputatie 7
Badge +17
Klopt, alleen heb jij er een bolletje bij, en ikke niet! :(

Wordt tijd voor een maart-update!

@JeroenB22 ben alleen bang dat maart niet doorgaat. Denk dat het eerder april wordt. Maar ook dat is niet zeker. 🤔
Reputatie 7
Maar ook dat is niet zeker. 🤔
En zelfs dát is onzeker 😜
Reputatie 7
Maar ook dat is niet zeker. 🤔En zelfs dát is onzeker 😜
Weet je dat wel zeker? 🤔
Reputatie 6
Tsja, maart roert zijn staart, april doet wat die wil, mei zijn alle vogeltjes vrij.

In juni hebben ze bij kpn vakantie, dus dan is er alsnog geen update garantie,...

Houden we het maar ergens op september? 🤣
Reputatie 6
Badge +9
Als ik op de tab sport klik zie ik allemaal wedstrijden die ik kan bekijken na betaling van een x aantal euro's.
Reputatie 7
Badge +27
Dit is eigenlijk een snelkoppeling naar Gids > Live Sport on Demand, om het iets beter onder de aandacht te brengen. Omdat het geen update van de TV-ontvanger was (een herstart was zelfs niet nodig) heb ik er geen topic over gemaakt. Maar het valt wel op begrijp ik ;)

Reputatie 7

Maar ook dat is niet zeker. 🤔En zelfs dát is onzeker 😜
Weet je dat wel zeker? 🤔

Nee ... 🤔
Reputatie 7
Badge +17
Dit is eigenlijk een snelkoppeling naar Gids > Live Sport on Demand, om het iets beter onder de aandacht te brengen. Omdat het geen update van de TV-ontvanger was (een herstart was zelfs niet nodig) heb ik er geen topic over gemaakt. Maar het valt wel op begrijp ik ;)

Wanneer komt er een nieuwe update van de firmware @Joran?

Reageer