Welkom op het

KPN Forum

Recent online

Update voor iTV-ontvangers eind juli [7.0.25]

Reputatie 6
Badge +23
  • Moderator
  • 7115 reacties
Nieuwe maand, nieuwe update! We beginnen binnenkort met de testuitrol van firmware versie 7.0.25. Deze testuitrol zal een dikke week duren. Daarna wordt gekeken of alles goed ging. Zo ja beginnen we dan met de volledige uitrol.

Deze update geldt voor de Arcadyan, Arris en Motorola ontvangers. Er zijn geen grote veranderingen. Het gaat voornamelijk om gelijktrekken en onder water verbeteringen.

Het belangrijkste is het beschikbaar maken van de nieuwe geluidsinstellingen die we op de Arris en Arcadyan al hebben voor de Motorola 1853, 1903 en 1963. Je kunt dan ook daarop keuzes maken voor Stereo/Dolby en HDMI/Optical.

Let wel: je kunt geen combinatie maken van Optical Stereo en HDMI Dolby. De instellingen springen dan automatisch op een combinatie die wel kan. Dit heeft te maken met verschil in hardware tussen de Motorola's en de nieuwere generatie.

Verder zijn er verbeteringen aan het uitgelicht menu en verscheidene bugfixes. Onder andere:
- de 700-range kanalen die bij HD op 1 klanten ten onrechte in menu/instellingen/zenders verbergen zichtbaar bleven
- tekstaanpassingen bij zenders verbergen
- geplande opnames van verborgen kanalen waren soms wel zichtbaar in de lijst

8 Reacties

Reputatie 6
Badge +15
Ik zou graag een update zien dat als je een opname kijkt, gewoon de TV Gids kan oproepen, en eventueel een opname kan plannen. Dat kan soms eens makkelijk zijn. 🙂
Reputatie 3
DennisSchreve schreef:

Ik zou graag een update zien dat als je een opname kijkt, gewoon de TV Gids kan oproepen, en eventueel een opname kan plannen. Dat kan soms eens makkelijk zijn. :)

Hier sluit ik mij heel graag bij aan! Dat zou een heel welkome aanvulling zijn. Dat zou ik niet "soms" gebruiken maar heel vaak.
Reputatie 2
Sluit ik mijn ook bij aan! 😋
Reputatie 6
Badge +15
webloq schreef:

Sluit ik mijn ook bij aan! 😋

Thanks! 😃
Reputatie 6
Badge +23
Update op de update: de definitieve uitrol is vannacht begonnen 🙂

Dank voor de suggestie, guys! Ik neem hem mee.
Reputatie 6
Badge +15
Erik_ schreef:

Deze update geldt voor de Arcadyan, Arris en Motorola ontvangers. Er zijn geen grote veranderingen. Het gaat voornamelijk om gelijktrekken en onder water verbeteringen.

@Erik_, is het dan nog steeds zo dat de 4K ontvangers apart blijven met de Firmware updates? Of lezen we straks dat er dan updates komen voor de Arcadyan, Arris, Motorola en 4K ontvangers? Want dat is toch eigenlijk waar jullie heen willen? Of kan dit niet? En zal er altijd een Firmware apart komen voor de 4K ontvangers? 🤔 🙂
Reputatie 6
Badge +23
Uiteindelijk worden de updates samengetrokken en wordt de 4K ontvanger meegenomen in de reguliere cyclus. Ik verwacht dat dit op redelijk korte termijn zal gebeuren, maar wanneer precies weet ik niet.
Reputatie 6
Erik_ schreef:

Update op de update: de definitieve uitrol is vannacht begonnen.

Gisteren had ik 'm ook.
Erik_ schreef:

- de 700-range kanalen die bij HD op 1 klanten ten onrechte in menu/instellingen/zenders verbergen zichtbaar bleven

Tja, dat kan ik nog niet controleren 😒

Reageer