Update voor iTV-ontvangers juli 2018 [7.1.49_2]

• 4 juli 2018
  • 50 reacties
  • 7440 keer bekeken

Toon eerste bericht

50 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Software ophalen handmatig komt niet binnen op hmb 2260 4 k wel geupdate
2260 is altijd laat/laatste.
Reputatie 4
Badge +2
Bij uitgelicht krijg ik 'Net gestart op kinder tv' en 'Start bijna op sport tv'. Dit zijn twee zenders waar ik nooit maar dan absoluut nooit naar kijk of zal kijken. Ik snap niet waarom ik deze selectie voorgeschoteld krijg.
Reputatie 4
Badge +2
Zie boven: ik zie nu, dat dat twee pakketten zijn waar ik niet op geabonneerd ben. Nogal zinloos om die in Uitgelicht te laten zien.
Badge
Ik geloof dat hij hier thuis gestart is en nu de brui er aan heeft gegeven.
23% en al een 10 minuten geen beweging.
Als ik dit op mijn werk heb is er nu een pismelding naar ict met een telefoontje er achter aan. 😡
Las hier net dat stroom er af halen helpt. Dat ga ik dus ook even doen 😇
Badge
Ik geloof dat hij hier thuis gestart is en nu de brui er aan heeft gegeven.
23% en al een 10 minuten geen beweging.
Als ik dit op mijn werk heb is er nu een pismelding naar ict met een telefoontje er achter aan. 😡
Las hier net dat stroom er af halen helpt. Dat ga ik dus ook even doen 😇

Stroom er af hielp zeker! Loopt nu als het zonnetje door 🤗
Reputatie 2
Waarschijnlijk vandaag, of denk meer gisteren de update op de ZTE ontvanger gekregen.
Moest namelijk zowel de afstandsbediening voor zowel de AVR als de TV zelf opnieuw instellen, daar deze niet meer op de AB van de ZTE reageerden.

Trouwens, misschien heeft de ZTE gisteren spontaan de tv (65OLED873) uit de "deep" standby stand gehaald want morgens om 6 uur stond de tv in de gewone standby stand, want er knipperde nog constant een controle lampje van de CD M7 701 Module, voor de satelliet ontvangst, normaliter is de tv na max 1 uur in de standby stand helemaal terug naar de diepe standby stand.
Reputatie 5
@Tv-fans Die standby instelling op je TV gaat op die poort volgens mij niet werken omdat de settopbox altijd een signaal doorgeeft aan je TV. Door de update is de settopbox wakker geworden en je TV is daardoor uit slaap gehaald en niet meer in deep sleep gegaan.
Reputatie 7
Badge +17
@Paul_, is er iets bekend over de ITV ontvangers voor augustus? 😉
Reputatie 7
Badge +23
Is het al augustus Dennis? 😛 Er spelen natuurlijk wel dingen maar we hebben nog niet iets wat we nu al kunnen delen. Even wachten tot we bevestiging hebben wat er precies gaat gebeuren deze maand.
Reputatie 7
Badge +17
Is het al augustus Dennis? 😛 Er spelen natuurlijk wel dingen maar we hebben nog niet iets wat we nu al kunnen delen. Even wachten tot we bevestiging hebben wat er precies gaat gebeuren deze maand.Jij reageert in ieder geval snel! 😁
Reputatie 7
Badge +17
Zou die YouTube app eens geüpdatet kunnen worden? Dat we ook kunnen inloggen met ons naam en wachtwoord? Zodat we onze YouTube speellijst in kunnen zien en de favorieten???
Reputatie 7
Badge +23
Youtube app is sowieso toe aan flinke verbeteringen dus wie weet 😉 Zodra we mogen delen, dan delen we. Van dode mussen wordt niemand blij dus we moeten nog even geduld hebben.
Reputatie 4
Badge +3
Die dooie mussen vallen nu van ut dak🤣 🤣 😎
Reputatie 7
Badge +17
Die dooie mussen vallen nu van ut dak🤣 🤣 😎?🤣 Dat is waar! 😉
Reputatie 7
Youtube app is sowieso toe aan flinke verbeteringen dus wie weet 😉 Zodra we mogen delen, dan delen we. Van dode mussen wordt niemand blij dus we moeten nog even geduld hebben.Die YouTube app en alle andere apps uitgezonderd Netflix mogen ze van mij verwijderen, dat zou ik nog eens een goede ontwikkeling vinden.
Daarnaast zijn er nog best een aantal tekortkomingen (bugs) in firmware van de 4K Ultra-HD ontvanger die ik graag verholpen zou zien.
1) Hickups bij het terugkijken van een opname van sommige zenders zoals RTL4.
2) Hickups bij het uitgesteld kijken naar uitzendingen van sommige zenders zoals RTL4.
3) Wegvallen geluid van sommige zenders zoals Eurosport.
Reputatie 2
Sinds gisteren merk ik dat ik via mijn TV ontvanger geen pakketten meer aan- of uit kan zetten. Apparaat naar fabrieksinstellingen gezet, maar dit mocht niet baten. In MijnKpn krijg je ook geen bevestiging dat het uitzetten van een pakket is gelukt en dan ga je de KPN hierover bellen/(lastig vallen). Is dit probleem een incident, of zou dit voortaan gewoon via een berichtenservice met de klanten kunnen worden gedeeld? 😘
Reputatie 7
Ik heb (had) dat ook steeds. Wel na even de ontvanger uit gehad te hebben werkte het weer (een tijdje). Na eerst ontvanger zo'n 2 minuten uitgezet en weer aan kon ik Duits pakket uitzetten. In de zomermaanden kom ik niet aan de kijktijd toe.
Reputatie 2
Diverse keren ontvanger aan en uit gehad, fabrieksinstellingen en ook vanmorgen lukte het niet. Tot voor kort nooit problemen mee gehad.
Nog niet vermeld in dit topic, maar zeker wel het vermelden waard:
De Netflix app heeft een cast functie gekregen, waardoor er maar vanaf smartphone en tablet kan worden gecast vanuit Netflix richting de STB
Reputatie 7
Nog niet vermeld in dit topic, maar zeker wel het vermelden waard:
De Netflix app heeft een cast functie gekregen, waardoor er maar vanaf smartphone en tablet kan worden gecast vanuit Netflix richting de STB
Volgens mij kan dat al veel langer. Zie bijvoorbeeld https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/tv-connect-werkt-op-de-hmb2260-423643
Nieuw op het forum, weet niet of ik goed zit.
Ik heb net, na wat uitzoeken, ontdekt dat ik HD op EEN heb.
Mijn vriendelijke suggestie is om in het zenderoverzicht de toevoeging HD bij de desbetreffende kanalen te zetten. Het had bij mij iig verwarring voorkomen. Zo in de vakantietijd mis je nog nog wel eens wat.
Reputatie 7
Badge +19
@Glasblazer, ik heb een ticket aangemaakt voor jouw probleem! De technische dienst zal er zo snel mogelijk naar kijken. Kan ik je enige bevestiging geven wat betreft de pakketten, wat je nu aan hebt staan en wat verwijderd is? Of heb je dat inmiddels inzichtelijk?

@Ernst-JanV, bedankt voor het melden, het kan inderdaad al een tijdje 😉 Heel fijn, al zeg ik het zelf!

@Jarnot, welkom op het Forum! Lastig dat je het niet meteen door had inderdaad, kan begrijpen dat je dan even zoekende bent. Als het goed is heb je wel een mail én melding op je televisie gehad dat HD naar 1 zou gaan bij jou. Daarmee proberen we de klant op de hoogte te brengen! En wanneer je via Gids de zender selecteert zie je rechts naast de omschrijving of het om HD gaat of niet (en het rode lampje op de tv-ontvanger is ook een indicatie!). In ieder geval veel plezier met HD op 1 😃
Reputatie 7
Er staat alleen geen HD meer bij de naam v.d. zender. In de informatie, bovenin bij de gids, staat wel het HD-icoontje bij de andere icoontjes.
En je ziet het natúúrlijk aan de beeldkwaliteit. 😉
Reputatie 2
Badge
gisterochtend onder het TV kijken ineens een reboot van de STB. met daarna de melding dat er een update beschikbaar was. Die heb ik uitgesteld. (Begon overigens gelijk te updaten toen ik de STB uitzette.) maar hoort dit niet gewoon 's nachts te gebeuren? Mijn ontvanger is nooit stroomloos behalve als we op vakantie zijn.
Reputatie 7
Badge +27
Nieuwe update! Update voor iTV-ontvangers augustus 2018 [7.3.52_2]

@D.Prins: Dit hoort inderdaad 's nachts te gebeuren. Als er om welke reden dan ook geen contact gelegd kan worden met de TV-ontvanger gebeurt dit op een later moment. Het kan dus ook veroorzaakt worden door een probleem aan onze kant. We proberen dit zo goed als het kan te voorkomen, excuses!

Reageer