Update voor iTV-ontvangers maart 2018 [7.1.41_1]

Toon eerste bericht

115 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Nee nog niet. Vervelender; in de aankomende update ook niet 😞 Het schokkerige beeld komt me niet bekend voor. Gewoon bij live TV kijken of specifiek bij Netflix of opnames/begin gemist?

Netflix is helemaal niet meer te kijken sinds de update, dat schokt.
Tijdens het live tv kijken treed het op sommige momenten op dat het schokt en niet gladjes loopt. Als ik de kans zie een filmpje te maken dan zal ik dat doen 😉.
Ik heb trouwens de software al eens extra ingeladen, maar het blijft in een loop komen van 4x (dus een uur wachten) maar daarna is de update wel uitgevoerd.
Reputatie 7
Badge +27
Nieuw topic! Update voor iTV-ontvangers april 2018 [7.1.44_2]

@ChrisWissink: Ik hou me aanbevolen voor een filmpje! Een kwaliteitsmeting geeft nagenoeg 100% aan. Schokkend beeld met Netflix viel mij overigens ook op, er is een duidelijk verschil met Netflix op de TV-ontvanger en bijvoorbeeld de PS4. Ik ben benieuwd of dat dit issue is: Netflix framerate problemen
Reputatie 7
Badge +16
Hier geen problemen met Netflix, zowel via de KPN tuner als via de Chromecast app.
Reputatie 7
Badge +10
@Joran
Exact, ik kijk nu maar noodgedwongen Netflix via de smart tv functie, deze loopt wel lekker vlotjes door. Hopelijk komt er snel een fix voor de tv ontvangers 😉.
Over dat filmpje, ik ga dit uitzoeken. Zie in dit topic ook al meldingen van arris ontvangers binnenkomen met hangende streams, vergelijkbaar probleem. Denk dat er ontvanger technisch iets niet lekker loopt.
Dat "terug kijken" is echt verschrikkelijk slecht geef mij het oude "programma gemist" maar weer terug
Reputatie 7
Badge +16
Dat "terug kijken" is echt verschrikkelijk slecht geef mij het oude "programma gemist" maar weer terug
Jammer dat je dit zo ervaart, @Kuijtje, ik vind het juist veel prettiger zo.
Reputatie 7
Ik ben het eens met Giant (om in de topic ook, meer, tegengeluid te geven).
Sinds je via de gids een week terug kunt (jan. 2017) gebruik(te) ik Programma gemist helemaal niet meer. Reden: via de gids kijk je i.i.g. HD. En omdat ik gewend ben een Gids te gebruiken en dus weet wanneer programma's er zijn/waren is dat voor mij juist makkelijker.

Heel af en toe gebruik ik de NPO- of KIJK-app in mijn TV. Bij NPO soms voor bv de Engels/Zweeds-talige detectives, indien vergeten op te nemen. Die waren en zijn via KPN (Terugkijken Gids/Pr. gem.) niet beschikbaar.
Reputatie 7
Blijkbaar was er ook een groep abonnees die niet gericht naar een uitzending zocht in "Uitzending gemist", maar zich lieten inspireren door het aanbod door er doorheen te bladeren.
Voor die groep is de huidige functionaliteit mijns inziens absoluut niet toereikend.

Weet je de zender, datum en tijd dan werkt het huidige terugkijken (via de gids) mijns inziens prima.
Weet je de naam van de uitzending, dan is die mijns inziens eenvoudig op te zoeken.
Wil je je laten inspireren door het aanbod, dan ben je mijns inziens aan het verkeerde adres met de nieuwe terugkijken functionaliteit.
Reputatie 7
Badge +16
In het menu op de tuner zit bovenin een knop (ben momenteel niet thuis, dus weet de naam even niet) waar je inspiratie op kunt doen.
Reputatie 7
In het menu op de tuner zit bovenin een knop (ben momenteel niet thuis, dus weet de naam even niet) waar je inspiratie op kunt doen.Je bedoelt "Uitgelicht" (Zie screenshot openingsbericht 😉).
Dat zijn nou van die functies waar ik een gruwelijke hekel aan heb en waar met tot aan zekerheid grenzende waarschijnlijk weinig tot niets getoond wordt wat mijn interesse kan krijgen.
Zodra een organisatie mij iets "pusht" (reclame, marketing telefoontje, etc.) Gaan bij mij de stoplichten primair op rood.
Reputatie 7
Badge +16
In het menu op de tuner zit bovenin een knop (ben momenteel niet thuis, dus weet de naam even niet) waar je inspiratie op kunt doen.Je bedoelt "Uitgelicht" (Zie screenshot openingsbericht 😉).
Dat zijn nou van die functies waar ik een gruwelijke hekel aan heb en waar met tot aan zekerheid grenzende waarschijnlijk weinig tot niets getoond wordt wat mijn interesse kan krijgen.
Zodra een organisatie mij iets "pusht" (reclame, marketing telefoontje, etc.) Gaan bij mij de stoplichten primair op rood.

Ja die 😃
Ik gebruik die tool ook niet maar ik hoef ook niet geïnspireerd te worden wat ik wil zien.
Geen idee of die tool ook leert, m.a.w. dat hij je kan laten zien waar je belangstelling naar uit gaat.
Reputatie 7

Ja die 😃
Ik gebruik die tool ook niet maar ik hoef ook niet geïnspireerd te worden wat ik wil zien.
Geen idee of die tool ook leert, m.a.w. dat hij je kan laten zien waar je belangstelling naar uit gaat.
Gelukkig hoeven wij thuis ook niet geïnspireerd te worden. 😉
Sinds de update ondervinden wij een probleem met het terug kijken van opgenomen programma's. Wanneer we halverwege de opname stoppen met kijken om de volgende dag verder te kijken moeten we regelmatig weer van voren af aan beginnen. Dit was voor de update niet het geval. Heel vervelend. Daarnaast loopt het doorspoelen van opgenomen programma's erg traag en stroperig wat voor de update ook niet het geval was.
Hebben meer mensen hier last van ? En wordt dit nog aangepast?
Reputatie 7
Hoi, E Jansen.
Gebruik je het terugkijken via Terugkijken? Dan ondervind ik ook 'problemen' zeg maar. Dat gaat nog niet helemaal lekker.
Dezelfde functie via de 'gids' werkt prima. Ook het onthouden waar je was in een uitzending.
Reputatie 7
Badge +16

Gebruik je het terugkijken via Terugkijken?

😂 😂
Nee, vooruitkijken.. sorry Peter, grapje tussendoor.

Reageer