Beantwoord

Update voor iTV-ontvangers mei 2018 [7.1.45_2]

• 25 april 2018
  • 89 reacties
  • 11861 keer bekeken

Toon eerste bericht

89 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Ga ik n u proberen Dennis
Reputatie 7
Badge +19
Ga ik n u proberen Dennis Oké! 😉
Reputatie 7
Badge +19
Ja daar was ie

Reputatie 7
Badge +19
Is het menu nu kleiner of verbeeld ik me dat?
Ik heb het idee dat ik wat mis uit het menu....

Reputatie 7
Badge +14
@DennisSchreve,
Nee nog niet, want in de huidige versie zit een bug die verplicht twee maal dezelfde software in moet laden (dus 40 min wachten).
Als die klaar is, gaat die weer drammen er er een update is die niet valt uit te stellen en dan gaat die nogmaals dezelfde software downloaden.
Reputatie 7
Badge +14
@huistijger, ja want KPN presenteert is verhuist naar On Demand-> ''Voor jou''.
Reputatie 7
Badge +19
Ah, ok Chris, daar kijk ik nooit naar, vandaar dat ik het niet miste, wel zag ik dat het overzicht kleiner was 🐱
Reputatie 7
Badge +14
Huh, ik dacht dat de layout van terugkijken aangepast zou zijn zoals in de startpost van @Joran aangegeven is, maar die wijziging heeft de update dus niet gehaald. Heb nu wel de 7.1.45_2. Gebruik het verder nooit, maar het valt me op.
Reputatie 7
Badge +19
@huistijger en @ChrisWissink, ik zal eens bij mij kijken of die erop staat. Maar huistijger, jij had die software 7.1.35_5 toch niet? Want deze Firmware had ik namelijk met die HDMI-issue (zwart beeld)
Reputatie 7
Badge +19
Terugkijken heb ik ook nog nooit gebruikt en zal ik ook nooit gebruiken.
Net als Uitgelicht, ook zo'n menu item waarvan je je afvraagt wat moet ik daar nu mee?
Reputatie 7
Badge +14
@huistijger,
Klopt, uitgelicht is op de hd ontvangers ook een oertraag nutteloos iets. Maar ik gebruik ''Meer TV'' ook niet, heb daar ook nooit het nut van ingezien.
Op zich zou het tof zijn als je kunt instellen wat je in het hoofdmenu wilt zien en op welke plek.
Reputatie 7
Badge +19
Nee Dennis ik had geen bugfix-software., anders had ik deze update niet binnen kunnen halen.

Reputatie 7
Badge +19
Ik heb even gekeken, en ik heb nog steeds 7.1.35_5. Ze hebben mij er nog niet bijgezet. Maar dat zal morgen goed moeten komen:
Op 7 en 8 mei: uitrol naar 2260/2952/4K. Op 14 mei: uitrol naar 1853/1903/1963Dus... morgen nog maar eens proberen. 😉
Reputatie 7
Badge +19
Nee Dennis ik had geen bugfix-software., anders had ik deze update niet binnen kunnen halen.

Wat wil jij hiermee zeggen @huistijger? ???
Reputatie 7
Badge +19
Niets Dennis, vond het een leuk plaatje en moest meteen aan jou denken 🐱 🐈
Reputatie 7
Badge +14

Je zal deze update als laatste aan de beurt zijn, om de reden die wjb in het vorige topic noemde. Daarna loopt de software weer helemaal gelijk met de normale updates.

Ik denk dat je wat langer moet wachten @DennisSchreve 😉
Reputatie 7
Badge +19
[quote=ChrisWissink]
Ik ben benieuwd of ik dan bij deze selectie zit wat @Joran hier omschrijft:
Je zal deze update als laatste aan de beurt zijn, om de reden die wjb in het vorige topic noemde. Daarna loopt de software weer helemaal gelijk met de normale updates.
Ik denk dat je wat langer moet wachten @DennisSchreve ;)
Ach ja dom! ? Ik was het weer kwijt. Maar ja, kan ook niet alles onthouden! 😉
Reputatie 7
Badge +19
Dubbel bericht verwijderd
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb deze update gisteravond ontvangen.
De aankomende dagen ga ik eens kijken of alles goed werkt.
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb van morgen de nieuwe update ontvangen ga hem even nalopen tot nu toe prima. ☺️
Reputatie 7
Hier ook geforceerd binnen gehaald. De eerste screenshot van @Joran heb ik wel kunnen vinden, de tweede screenshot juist helemaal nergens,...

Edit, al gevonden,.. handig dat je ook kunt scrollen 😊

(Even afwezig geweest, maar moet nodig inlezen weer,...) 😂
Reputatie 3
Badge +1
Ik merk qua stabiliteit dat ik wat vaker deze melding via Netflix krijg:

.
Ik kijk altijd via kanaal 200 naar Netflix.

Voor de rest merk ik nog geen veranderingen.
Ik heb verder ook nog niet veel kans gehad om echt goed te testen.
Vanavond heb ik wat meer tijd en ga ik alles eens wat beter bekijken.
Reputatie 7
Badge +19
@rene_1974, ik verwijs je graag door naar deze topic: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/netflix-app-verouderd-4k-tv-ontvanger-450366/index1.html#post614741 er schijnt een probleem te zijn met de 4K ontvangers.
Reputatie 7
Badge +19
Wat ik niet begrijp @Joran is dat de menuschermen in het blauw zijn?
Je zou toch denken dat het KPN-groen moet zijn?
Zou veel persoonlijker aanvoelen denk ik, of ben ik de enige die gekke ideeën heeft?
Je zou ze ook Ziggo-oranje kunnen maken natuurlijk 😎 😋
Reputatie 7
Wat ik niet begrijp @Joran is dat de menuschermen in het blauw zijn?
Je zou toch denken dat het KPN-groen moet zijn?
Brrrr, ik moet er niet aan denken dat de menuschermen groen zouden zijn, ik weet zeker dat ik dan per direct mijn abonnement zou opzeggen of anders door mijn vrouw gedwongen wordt het abonnement op te zeggen. Groen is echt geen kleur voor een menu.

Reageer