Beantwoord

Update voor iTV-ontvangers mei 2018 [7.1.45_2]

• 25 april 2018
  • 89 reacties
  • 10940 keer bekeken

Toon eerste bericht

89 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Ziggo oranje dan wjb? 😂 🤣 😀 😀
Reputatie 7
Badge +18
Ziggo oranje dan wjb? 😂 🤣 😀 😀Om zijn abonnement daarvoor op te zeggen is ook apart hoor! 😂
Reputatie 1
Niks geen update , Tv kast kan sinds donderdag avond 10 mei de software niet installeren en er is nog geen oplossing voor de regio Eindhoven , dit is denk ik omdat ze OBN overgenomen hebben en het teveel is in een keer
Reputatie 7
Badge +18
Niks geen update , Tv kast kan sinds donderdag avond 10 mei de software niet installeren en er is nog geen oplossing voor de regio Eindhoven , dit is denk ik omdat ze OBN overgenomen hebben en het teveel is in een keerWelke TV ontvanger heb je dan? Want dit is de planning:

Zondag op maandag 14 mei: 2260
Maandag op dinsdag 15 mei: 1853, 1903, 1963, 4K

Als je 1 van deze ontvangers hebt, moet je nog even wachten. 😉
Reputatie 1
Beste Dennis,

TV ontvanger Arris VIP2952 V2
Reputatie 7
Badge +18
Beste Dennis,

TV ontvanger Arris VIP2952 V2
Die zijn wel geweest:

Zondag op maandag 7 mei: 2952 (1e helft)
Maandag op dinsdag 8 mei: 2952 (2e helft)

Dat is apart, een harde reset ook al uitgevoerd? 🤔
Reputatie 6
Badge +9
Mijn 2260 heeft 'm vannacht binnengekregen zoals gepland.
Onze Arris VIP2952 V2 volgens mailtje van KPN op 15 mei en dus niet op 7 of 8 mei ... ben benieuwd.
Reputatie 7
Badge +18
Aankomende nacht voor de 4K ontvangers, maar ik heb de nieuwe software nu al binnen gehaald. ?
Reputatie 7
Aankomende nacht voor de 4K ontvangers, maar ik heb de nieuwe software nu al binnen gehaald. ?De 4K ontvangers hebben afgelopen nacht de firmware update al gehad. Alleen de ontvangers met de "test" firmware (7.1.37_5) krijgen hem vannacht of direct als je hem handmatig de software opnieuw laat laden.
Sinds deze update,problemen kon niet pauzeren,fabrieksinstellingen gedaan en toen einde oefening foutcode 3 en 765 gebeld ze dachten dat de box overleden was alles opnieuw opgestart ntu-experiabox-4k ontvanger toen was die er weer heel raar.
Sinds de nieuwe update 7.1.45_2 probleem? met het aanzetten van de 4K ontvanger zwart beeld moet overschakelen naar andere zender dan wel weer beeld
Reputatie 7
Badge +18
Sinds deze update,problemen kon niet pauzeren,fabrieksinstellingen gedaan en toen einde oefening foutcode 3 en 765 gebeld ze dachten dat de box overleden was alles opnieuw opgestart ntu-experiabox-4k ontvanger toen was die er weer heel raar.@ghullemah, hoe is het nu inmiddels? Nog verstoringen gehad?
Reputatie 7
Badge +18
Sinds de nieuwe update 7.1.45_2 probleem? met het aanzetten van de 4K ontvanger zwart beeld moet overschakelen naar andere zender dan wel weer beeld@DikkieDick, dat is niet de bedoeling, heb je de tv ontvanger eens voorzien van een reset
Ja hij is gerest heb nu de andere 4K ontvanger met update 7.1.35_5 gebruikt en geen probleem
Hier geen verstoringen meer gehad 4k box draait weer als een zonnetje,heel apart scheen dat de box een onbekend ipadres kreeg of dit met de update te maken had.....heb wel 200mbit verbinding gekregen of het daar verband mee had raar raar
Reputatie 7
Badge +18
Hier geen verstoringen meer gehad 4k box draait weer als een zonnetje,heel apart scheen dat de box een onbekend ipadres kreeg of dit met de update te maken had.....heb wel 200mbit verbinding gekregen of het daar verband mee had raar raar200 Mbit/s? Heb je glasvezel of Koper?
Hier geen verstoringen meer gehad 4k box draait weer als een zonnetje,heel apart scheen dat de box een onbekend ipadres kreeg of dit met de update te maken had.....heb wel 200mbit verbinding gekregen of het daar verband mee had raar raar200 Mbit/s? Heb je glasvezel of Koper?

Heb glasvezel.
Reputatie 1
Zojuist een nieuwe update gehad op mijn Arcadyan HMB2260
Het nieuwe versienummer is de 7.1.45_2
Hebben meerdere mensen deze update gehad?
Wel een vreemd tijdstip trouwens, zat midden in een film en wordt het onderbroken door een update.
Reputatie 7
Wel een vreemd tijdstip trouwens, zat midden in een film en wordt het onderbroken door een update.Heb jij jou ontvanger 's nachts op stand-by of helemaal uit (spanningsloos). In dat laatste geval is het normaal dat na een bepaalde periode van uitstel (updates komen normaal 's nachts) de update wordt uitgevoerd op een moment dat de ontvanger aanstaat (gebruikt wordt).
Reputatie 1
Hallo Henk,
dank voor je reactie,
mijn ontvanger staat altijd aan of in stand-by.
Dus ook in de nacht staat hij op stand-by stand.

Siemen
Reputatie 7
Dan heb je er van jouw kant alles aan gedaan om updaten tijdens kijken te voorkomen. Vreemd dat het dan toch gebeurd is. Was dit de eerste keer of is het al vaker voorgekomen?
Reputatie 1
Dit was de eerste keer, geeft verder niet hoor.
Fijn weekend
Reputatie 7
Hopelijk zorgt de update ervoor dat het ook de laatse keer was. Jij ook een fijn weekeinde!
Reputatie 5
Badge +7
Gisteravond kreeg ik een groen scherm toen ik een film wilde starten. Dus toen de ontvanger (4K) maar opnieuw opgestart en ik kreeg nieuwe software aangeboden versie 7.1.46_6

Is dit de nieuwe software voor de maand juni en wat zijn de veranderingen?

Ik moest na deze update wel opnieuw inloggen bij Netflix.

Reageer