Update voor iTV-ontvangers november 2018 [7.3.56_2]

• 31 oktober 2018
  • 69 reacties
  • 10507 keer bekeken

Toon eerste bericht

69 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Ps.:
Na heel veel gekut en gekloot is het eindelijk weer werkend:
3de keer fabrieksinstellingen te hebben gekozen, werkt bij inmiddels alles weer, tevens heb de sw-versie opgezocht en dat is: 7.3.54_2
Reputatie 7
...heb de sw-versie opgezocht en dat is: 7.3.54_2
Dan krijg jij, als het goed is, in de nacht van 19 op 20 november firmware versie 7.3.56_2 gepusht.
Reputatie 5
Badge +8
Hallo @wjb hoe maakt u het?

Verkeerde topic heb ik het bericht geplaatst, staat idd. los van de update, hopelijk werkt na de update alles nog naar behoren, we gaan het afwachten, anders laat ik het van mijn kant weer wat horen, hopelijk minder gefrustreerd.
Reputatie 7
Er is een grote storing. Zeker heel Noord-holland heeft via KPN i-tv geen tv. Ook Zuid-holland en prov. Utrecht lijken, deels, getroffen.

Zie ook:
https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2018/11/18/storing-interactieve-tv-kpn/
Reputatie 7
Er is een grote storing. Zeker heel Noord-holland heeft via KPN i-tv geen tv.
Dat betwijfel ik, de storing lijkt zich te beperking tot zuidelijk Noord-Holland.
Reputatie 7
Badge +18
Ik had kanaal 202 inmiddels ook wel verwacht. (?)
________________________Joran schreef:

Snelkeuzezender 202 wordt actief om snel bij het Pluspakket On Demand uit te komen. Deze zender werkt alleen als je geabonneerd bent op het Pluspakket.

Ik heb de update inmiddels binnen, maar nog geen 202. En ik heb het Pluspakket! 😉
Reputatie 7

...heb de sw-versie opgezocht en dat is: 7.3.54_2Dan krijg jij, als het goed is, in de nacht van 19 op 20 november firmware versie 7.3.56_2 gepusht.

Ook bij ons is firmware versie 7.3.56_2 binnen gekomen. Ik moet zeggen dat on demand en uitgelicht nu soepel lopen en het is een hele vooruitgang dat titels alleen nog in de best mogelijk kwaliteit getoond worden.
Een verbeterpunt is de weergave van series, die nemen wel erg veel ruimte in beslag. Liever zou ik zien dat de serie maar één keer getoond wordt en dat er op een submenu de aflevering gekozen kan worden.

Op de 4K ontvanger ontbreekt ook nog altijd de vernieuwde YouTube app en het bijbehorende kanaal 201.

Ik had kanaal 202 inmiddels ook wel verwacht. (?)
________________________Joran schreef:

Snelkeuzezender 202 wordt actief om snel bij het Pluspakket On Demand uit te komen. Deze zender werkt alleen als je geabonneerd bent op het Pluspakket.

Hallo, ook hier is kanaal 202 nog niet actief ?

groet, puimbak.🤓
Reputatie 7
Badge +27
Goedemorgen! Vannacht is de laatste batch van iTV ontvangers voorzien van de nieuwe software. Heb je het nog niet, zet dan je ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen.

Kanaal 202 wordt z.s.m. voor iedereen geactiveerd, zodra we daar meer over weten komen we er op terug hier :)

De 4K ontvanger krijgt de YouTube app (en het bijbehorende kanaal 201) op een later moment.
Reputatie 7
Kanaal 202 is inmiddels actief 😃
Reputatie 7
Zoals ik al dacht ... nadat de uitrol van de nieuwe firmware afgerond is. 🙂
Badge
Terugkijken via menu nu mooi overzichtelijk ipv handmatig zoeken, maar... Bij mij werkt het echter niet. Meer mensen problemen mee? Wanneer je een begin gemist aanklikt komt er een ander venster maar deze blijft leeg.

Hallo Peter,

Op de 4K ontvanger ontbreekt ook nog altijd de vernieuwde YouTube app en het bijbehorende kanaal 201.
Mijn vraag is nu? wanneer kunnen wij deze app op de 4K ontvanger verwachten.

met vriendelijke groet,
puimbak🤓
Reputatie 7
Aangezien er problemen zijn met de app op de zwarte ontvangers lijkt het erop dat men eerst die bugs wil tackelen alvorens 'm ook op de 4K uit te rollen.

Zie laatste zin Erik hier. De laatste weken zijn er meldingen van vastlopen en alleen terug kunnen naar tv kijken door even helemaal uitzetten ontvanger.

Maar . . . als je een 4K ontvanger hebt zul je ook wel een 4K tv hebben? En daar zit een prima youtube app in mag ik aannemen.
Reputatie 1
Update binnen. Kanaal 202 ook nu beschikbaar. Alles werkt. Maar de nieuwe layout met de Films uit het pluspakket voor mij persoonlijk nog steeds geen verbetering. Is traag en niet overzichtelijk. Een tabblad “nieuw toegevoegd” zou welkom zijn want alle films sorteren op datum kan ik nu niet meer. En dat vond ik in de oude format juist zo handig!
Reputatie 6
Badge +9
Misschien wordt het gewoon eens tijd voor opvolgers van de 2260 & 2952 TV-ontvangers voor non 4K abonnees. Beide stammen al uit oktober 2013 (!!). Maar KPN blijft er zware features doorheen proppen.
Reputatie 7
Over de 2260 kan ik niet veel zeggen, die heb ik al jaren niet meer. De 2952 doet 't bij mij best goed, maar nou ben ik geen filmkijker dus die menu's gebruik ik eigenlijk niet.
Reputatie 1
Pluspakket, recent nieuw toegevoegde films. Ik zag vandaag in Pluspakket iets nieuws.
Tabblad Uitgelicht, dan naar onderste rij, 4 nieuwe films die recent zijn toegevoegd.
info over nieuwe films was alleen te raadplegen via http://www.drumstix.nl/kpnfilms/
Dat de nieuwste films nu ook zichtbaar zijn via het menu On Demand is iets waar ik heel blij mee ben 😊
ik hoop dan ook dat deze service behouden blijft!
Reputatie 7
Badge +18
Pluspakket, recent nieuw toegevoegde films. Ik zag vandaag in Pluspakket iets nieuws.
Tabblad Uitgelicht, dan naar onderste rij, 4 nieuwe films die recent zijn toegevoegd.
info over nieuwe films was alleen te raadplegen via http://www.drumstix.nl/kpnfilms/Dat de nieuwste films nu ook zichtbaar zijn via het menu On Demand is iets waar ik heel blij mee ben 😊
ik hoop dan ook dat deze service behouden blijft!

Beste @An-DH, deze firmware-versie is alweer oud, de nieuwe update voor de tv ontvanger is nu: 7.3.60_1

Reageer