Beantwoord

Updates tijdens het kijken van een film

  • 13 July 2019
  • 10 reacties
  • 234 keer bekeken

Beste KPN, zo net voor de zoveelste keer tijdens het kijken van een film rolt er een update uit. Film stopt en tv valt uit. Ik moet zelfs het moment vinden wat ik was in de film.

Hoe kan dit en waarom is dit mogelijk. Dit zijn toch dingen die s nachts ook kunnen plaatsvinden.

Gr

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 15 July 2019, 15:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Michael90, welkom! Supervervelend en echt niet de bedoeling, want: updates vinden normaliter inderdaad alleen 's nachts plaats. Als dat 's nachts niet lukt, probeert de ontvanger het later nog een keer. Je krijgt dan wel een pop up of het nu schikt. Dus ik denk zelf aan een van deze opties:

  1. Het was niet de ontvanger, maar de Experiabox die de schuldige was. Als deze opnieuw opstart, wat ook niet zomaar zou moeten gebeuren, dan gebeurt dit bij de ontvanger ook automatisch.
  2. Er loopt een update vast, waardoor de ontvanger op willekeurige momenten gaat proberen om deze opnieuw uit te rollen.
In het tweede geval kan je gemakkelijk je ontvanger eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Wil je dat doen? Mocht in de aankomende weken toch weer op een raar tijdstip een update plaatsvinden, laat het dan hier weten. We speuren dan verder!
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat je voldoende info hebt! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het weten?

Wat als je 's nachts vaak nog laat wakker bent, omdat je tot laat werkt, dan krijg je dus vaak midden in een film een update bijv al om 1 uur 's nachts. Heel vervelend, kan ik dat tijdstip niet aanpassen?

Reputatie 7
Badge +30

Helaas niet, excuses daarvoor! :-(. Gelukkig komt het niet zo vaak voor. Wellicht kan je de volgende keer (die hopelijk nog lang op zich laat wachten) overschakelen naar itv online. Niet optimaal, maar hopelijk mis je dan zo weinig mogelijk!

Niet blij. Is binnen een week alweer gebeurd. Discriminatie van laatwerkers.

Badge +19

@Noorderling weet je zeker dat het updates zijn?? Zo vaak is er geen update namelijk. 

Alles is bekabeld. Als het geen updates zijn wat dan wel. Wat ik merk is dat de tv tijdelijk uitvalt en ik een deel van de film mis.

Badge +19

Gebeurt dat ook overdag?

Overbodige vraag, in het begin van deze draad geef ik aan dat het probleem juist 's nachts is. 

Reputatie 7
Badge +30

Alles is bekabeld. Als het geen updates zijn wat dan wel. Wat ik merk is dat de tv tijdelijk uitvalt en ik een deel van de film mis.

En daarna moet jij de tv-ontvanger zelf weer aandoen? Krijg je ook iets in beeld van dat ‘ie opnieuw opstart? Valt jouw internet ook weg op dat soort momenten? En zie je ook een verschil aan lichtjes die branden op de Experia Box?