Beantwoord

Updates voor iTV-ontvangers vanaf december 2018

• 28 november 2018
  • 242 reacties
  • 28297 keer bekeken

Toon eerste bericht

242 reacties

Reputatie 1
Hmm ik heb dus hetzelfde maar ik kan ze nog WEL terugkijken.
Reputatie 2
Nu krijg ik naar fabriek instelling dit. Wel menu en gids maar geen beeld

Reputatie 4
Badge +3
Op hmb 2260 nog geen update gehad vandaag.
Zal straks eens handmatig updaten ben benieuwd.
Op 4k was wel op tijd alleen resolutie weer op 720 gezet
Reputatie 4
Badge +3

De exacte uitrol is inmiddels ook bekend:
• Nacht maandag op dinsdag 11 dec: 1853, 1903, 4K
• Nacht dinsdag op woensdag 12 dec: 2952
• Nacht woensdag op donderdag 13 dec: 2260
@Joran,
Is de uitrol naar de 2260's uitgesteld?
Onze 2260's hebben immers nog firmware versie 56_2.

Bij mij ook geen update gehad ook handmatig updaten blijft op de oude staan
Reputatie 7
Dat neem ik aan dat de uitrol gisteren inderdaad stil gezet is naar aanleiding van de geconstateerde problemen. @Joran zal daar dan vast meer over weten, laten we hopen dat hij alsnog reageert.
Reputatie 7
Badge +28
Na de uitrol van de 2952 was er een storing gaande op het ITV platform. Hoewel de timing wat opmerkelijk is lijken de uitrol en deze storing los van elkaar te staan. We zijn nog bezig met het herstellen van de niet-kloppende tijden bij de opnames. Foutcode 3023/3025 zou opgelost moeten zijn, hebben jullie hier nog last van? Laat het dan vooral weten.

De uitrol op de 2260 is hierdoor wel uitgesteld. We gaan eerst zorgen dat deze storing helemaal is opgelost, daarna hervatten we de update. Een nieuwe datum is nog niet bekend, ik vermoed dat dit begin volgende week gaat worden.
Reputatie 2
Ik heb vandaag na 6 keer een reset op decoder wegens continue geen beeld maar wel menu. Krijg nu een nieuwe decoder. Mocht het dan nog niet opgelost zijn moet ik opnieuw bellen
Reputatie 7
Ik heb vandaag na 6 keer een reset op decoder wegens continue geen beeld maar wel menu. Krijg nu een nieuwe decoder. Mocht het dan nog niet opgelost zijn moet ik opnieuw bellen
Wat is het merk en type van de televisie die op die TV ontvanger aangesloten is?
Reputatie 7
Badge +28
Bij jou lijkt er iets heel erg mis te zijn gegaan @delversp, ontzettend rot dit. Als we de updates testen is de belangrijkste vraag of de installatie is geslaagd. Je zit in de exacte situatie die we te allen tijde proberen te voorkomen. Ik weet niet of je de software verwijdert of de fabrieksreset uitvoert, probeer vooral beide eens. Gevolg is wel dat je opnieuw moet inloggen bij Netflix en Youtube als je die diensten gebruikt.
Reputatie 2
Bij jou lijkt er iets heel erg mis te zijn gegaan @delversp, ontzettend rot dit. Als we de updates testen is de belangrijkste vraag of de installatie is geslaagd. Je zit in de exacte situatie die we te allen tijde proberen te voorkomen. Ik weet niet of je de software verwijdert of de fabrieksreset uitvoert, probeer vooral beide eens. Gevolg is wel dat je opnieuw moet inloggen bij Netflix en Youtube als je die diensten gebruikt.

Heb beide geprobeerd. Maar helaas had dit na de 6de poging eindelijk resultaat
Reputatie 2

Ik heb vandaag na 6 keer een reset op decoder wegens continue geen beeld maar wel menu. Krijg nu een nieuwe decoder. Mocht het dan nog niet opgelost zijn moet ik opnieuw bellenWat is het merk en type van de televisie die op die TV ontvanger aangesloten is?

Heb een lg tv en decoder is een arris. We hopen met een andere decoder dat het opgelost is
Reputatie 7
Heb je ook de software verwijderd, zoals ik hierboven heb aangegeven? Bij mij was dat de oplossing.
Reputatie 7
Na de uitrol van de 2952 was er een storing gaande op het ITV platform. Hoewel de timing wat opmerkelijk is lijken de uitrol en deze storing los van elkaar te staan.
Opmerkelijk, want via de app werkte alles wel gewoon, terwijl de decoder pas na het verwijderen van de software (en dat dus in twee stappen, zie mijn opmerking van gisteren) weer ging werken.
Reputatie 2

Na de uitrol van de 2952 was er een storing gaande op het ITV platform. Hoewel de timing wat opmerkelijk is lijken de uitrol en deze storing los van elkaar te staan.Opmerkelijk, want via de app werkte alles wel gewoon, terwijl de decoder pas na het verwijderen van de software (en dat dus in twee stappen, zie mijn opmerking van gisteren) weer ging werken.

Beide geprobeerd henk vanmorgen. De 6de keer was fabrieksinstelling en toen was er weer beeld
Zelfde probleem hier als @delversp. Alle series die ik opneem hebben ineens massa's opnames staan op woensdag 12 december. Afspelen kan niet ( ik neem aan omdat t geen echte opnames zijn) de meeste kan ik verwijderen (klik me alleen een bult omdat t er ontzettend veel zijn) maar bij sommigen lukt zelfs dat niet!

Bijkomend nadeel: ik heb bijna geen ruimte meer vrij nu om op te nemen 😞
Reputatie 7
Badge +18
Ik hoop trouwens dat we weer een gewone update krijgen, want die van nu en de vorige maand had alleen met het pluspakket te maken, 😁 Maar zou mooi zijn dat die energie besparende functie weer terugkomt.
Reputatie 1
Nou bij mij zijn alle opgenomen programmas weer met de juiste datum nu.

Alleen terugkijken levert problemen op. Ik kom zelfs aan het einde van programmas uit. Hij gaat gelijk naar het volgende programma waardoor ik effectief een programma niet kan terugkijken... Het gaat niet om alle programmas echter.... Heel gek.
Reputatie 7
Badge +19
Ja, klopt de datums van de opnames zijn weer goed gelukkig.
Terugkijken doe ik zelden dus dat weet ik niet, ik neem de programma's op da's makkelijker en kun je ten alle tijden de reclames ook nog doorspoelen.
Nieuwe update... wat een draak.kijken vanaf begin ontregelt hele systeem.

Ik heb vandaag na 6 keer een reset op decoder wegens continue geen beeld maar wel menu. Krijg nu een nieuwe decoder. Mocht het dan nog niet opgelost zijn moet ik opnieuw bellenWat is het merk en type van de televisie die op die TV ontvanger aangesloten is?

Heb een lg tv en decoder is een arris. We hopen met een andere decoder dat het opgelost is

Ik heb exact hetzelfde probleem gehad, we hebben ook een LG tv (OLED55B6). Ook met ander kastje maakte niets uit. De oplossing was de tv even helemaal uitzetten (stekker euit) en waar aan zetten. Dit zorgt voor een herstart en toen werkte alles weer goed.
Reputatie 7
Ik heb vandaag na 6 keer een reset op decoder wegens continue geen beeld maar wel menu. Krijg nu een nieuwe decoder. Mocht het dan nog niet opgelost zijn moet ik opnieuw bellenWat is het merk en type van de televisie die op die TV ontvanger aangesloten is?Heb een lg tv en decoder is een arris. We hopen met een andere decoder dat het opgelost isIk heb exact hetzelfde probleem gehad, we hebben ook een LG tv (OLED55B6). Ook met ander kastje maakte niets uit. De oplossing was de tv even helemaal uitzetten (stekker euit) en waar aan zetten. Dit zorgt voor een herstart en toen werkte alles weer goed.
Dat is een hele goede tip immers door het even volledig van stroom halen van de televisie zal er een nieuwe HDCP handshake geforceerd worden en laat het fenomeen met zwarte schermen maar wel het menu nu net duiden op een probleem met HDCP.
Reputatie 2

Ik heb exact hetzelfde probleem gehad, we hebben ook een LG tv (OLED55B6). Ook met ander kastje maakte niets uit. De oplossing was de tv even helemaal uitzetten (stekker euit) en waar aan zetten. Dit zorgt voor een herstart en toen werkte alles weer goed.
Dat is een hele goede tip immers door het even volledig van stroom halen van de televisie zal er een nieuwe HDCP handshake geforceerd worden en laat het fenomeen met zwarte schermen maar wel het menu nu net duiden op een probleem met HDCP.

Dank u voor de tip.

Dank u voor de tip.

Graag gedaan. Ik lees de uitkomst hier wel 😉
Reputatie 2
Badge
Ik was net bij mijn schoonmoeder. Die heeft ook digitale TV van KPN en een Arris ontvanger. Die wou terugkijken via het Menu. Maar zodra ze de menutoets bediend slaat het systeem vast. De uitzending waar ze op dat moment naar kijkt blijft doorlopen. En verder reageerd de ontvanger helemaal nergens meer op behalve de aan uit toets op de afstandsbediening.

Ik heb dus ook niet kunnen controleren welke Softwareversie erop staat. Maar ik vermoed de nieuwste.
Reputatie 7
Badge +18
Ik was net bij mijn schoonmoeder. Die heeft ook digitale TV van KPN en een Arris ontvanger. Die wou terugkijken via het Menu. Maar zodra ze de menutoets bediend slaat het systeem vast. De uitzending waar ze op dat moment naar kijkt blijft doorlopen. En verder reageerd de ontvanger helemaal nergens meer op behalve de aan uit toets op de afstandsbediening.

Ik heb dus ook niet kunnen controleren welke Softwareversie erop staat. Maar ik vermoed de nieuwste.

Met het nieuwe software en met de Arris zijn wat conflicten. Deze worden opgelost. Tot die oplossing er is helaas als die vastloopt even de ontvanger achterop uitzetten, en daarna weer aan.

Reageer