Beantwoord

Upgraden naar 4K pakket

  • 1 October 2019
  • 12 reacties
  • 3116 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Hallo allen

Ik heb nu internet tv en vast bellen maar morgen krijg ik een 4K tv en wil dan misschien wel overstappen (upgraden) hoe simpel gaat dat en loopt dat soepel zodat ik niet een paar dagen zonder Internet en Tv zit ?
Ik betaal nu 62.50 en heb 2 ontvangers gratis en gratis opname met 100 Mpbs.
Ik zag dat 4K pakket 72.50 is ook 2 gratis ontvangers en opname en dan ook nog 200 Mbps ?

Gr Wibisa
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 3 October 2019, 15:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19
Vraag jezelf af of je dat prijsverschil wil betalen. Het aanbod 4k zenders is minimaal. Qua beeld ga je er dus nauwelijks op vooruit.
Reputatie 7
Heb je een glasvezelaansluiting of een DSL aansluiting?
Bij een DSL aansluiting: Wat zegt fourstack dat qua snelheid maximaal haalbaar is op jouw adres?
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Wibisa, welkom! Het upgraden gaat inderdaad heel gemakkelijk. Je zult geen onderbreking van je diensten ervaren. Verder zie ik dat je op dit moment al glasvezel hebt, dus ook daar zal je niet tegen problemen aanlopen!
Reputatie 4
Badge +4
Heb je een glasvezelaansluiting of een DSL aansluiting?
Bij een DSL aansluiting: Wat zegt fourstack dat qua snelheid maximaal haalbaar is op jouw adres?


Glasvezel wjb
Reputatie 4
Badge +4
Ha @Wibisa, welkom! Het upgraden gaat inderdaad heel gemakkelijk. Je zult geen onderbreking van je diensten ervaren. Verder zie ik dat je op dit moment al glasvezel hebt, dus ook daar zal je niet tegen problemen aanlopen!
Ik zag dat 4K pakket 72.50 is ook 2 gratis ontvangers en opname en dan ook nog 200 Mbps ?
Dus voor 10 € p/m heb ik dan 2 ontvangers en een snelheid van 100 Mbps meer klopt dat ?
Reputatie 7
Badge +21
Ja @Wibisa dat klopt
200 down en 20 up
Reputatie 7
Ik zag dat 4K pakket 72.50 is ook 2 gratis ontvangers en opname en dan ook nog 200 Mbps ?
Dus voor 10 € p/m heb ik dan 2 ontvangers en een snelheid van 100 Mbps meer klopt dat ?

Dat klopt, maar begrijp goed dat je maar drie zenders in 4K Ultra HD kunt kijken en dat het genre van die zenders zo ver uit elkaar ligt dat het zeer onwaarschijnlijk is dat er meer dan één in de smaak zal vallen.
Feitelijk betaal je dan dus €10,- per maand voor een snelheidsverhoging van 100/10Mbps naar 200/20Mbps en één 4K Ultra HD zender. Je moet voor jezelf maar even uitrekenen of het je dat waard is. Weet ook dat als je dan nog steeds het volle pond (€8,99) betaalt als je zou willen upgraden naar 200/200Mbps.
Reputatie 4
Badge +4
Ik ga er even goed over nadenken, bedankt voor de hulp mensen 😉
Reputatie 4
Badge +4

Dan heb ik nog een vraag, ik heb nu de Experia Box v10 a maar moet deze ook worden omgeruild ? Of krijg ik dan alleen 2 nieuwe tv kastjes (4K) ?

Reputatie 7
De V10 hoeft niet omgeruild te worden.
Wellicht dat KPN een V10a zal sturen (verwacht het niet) maar die kan je dan gewoon terugsturen.
Reputatie 4
Badge +4
De V10 hoeft niet omgeruild te worden.
Wellicht dat KPN een V10a zal sturen (verwacht het niet) maar die kan je dan gewoon terugsturen.


Ik heb een V10a hoor 😉
Reputatie 7
De V10 hoeft niet omgeruild te worden.
Wellicht dat KPN een V10a zal sturen (verwacht het niet) maar die kan je dan gewoon terugsturen.
Ik heb een V10a hoor 😉

Dat is vervelend ... maar goed, ook die hoeft niet omgeruild te worden.