Beantwoord

Upgraden spotify en naar 4K

  • 19 January 2020
  • 5 reacties
  • 271 keer bekeken

Goedenavond,

Klopt het wat ik onderstaand zie ?  Nauwelijks prijsverschil vanuit oude pakket naar 4 K ?  Maar wel een aantal upgrades (4 K/Spotify meer accounts/KPN veilig meer apparaten) ? 

Details:

  • ik ga van 3 TV naar 2 TV (zal dus oude kastje inleveren)
  • is er ook voor mij sprake van 6 maanden actiekorting ? 
  • is er een nieuwe experia box benodigd ?
  • ga er vanuit dat ik als trouwe klant geen EUR 25 aansluitkosten betaal ?
  • indien nodig een gratis monteur ?
  • geen vaste telefoon meer, geen probleem

Voor vergelijking, zie onder.  

Groet, EW 

Jouw keuze

Internet

Actie 6 mnd 50,00 25,00

•  Download 200 Mbit/s

•  Looptijd 12 maanden

•  Wifi overal in huis

Televisie

17,50

•  2 tv-ontvangers

•  Opnemen Pakket gratis

•  4K Ultra HD upgrade

Extra's (3)

28,98

•  Ziggo Sport

14,99

•  Spotify Family

13,99

•  Gratis KPN Veilig - 5 apparaten

0,00

Totaal eerste 6 maanden

71,48

Daarna per maand

96,48

Eenmalig

25,00

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 January 2020, 20:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

goedeavond. Ikzelf geloof dat het met oude klanten niet zo gaan dat u korting krijgt als nieuwe klant.u bent al klant dan gaat het anders 🤔

Reputatie 7
Badge +28

Inderdaad geen 6 maanden korting, geen nieuwe experiabox. Wel twee nieuwe TV-ontvangers (4K), Verder geen aansluitkosten en wel weer een gratis monteur. 

Heren bedankt.

Kan een webcare medewerker van KPN my definitief uitsluitsel geven ?

Ik kan my niet voorstellen dat er aansluitkosten moeten worden betaald door een bestaande klant die alleen een upgrade pakket wyziging wil doorvoeren.

Ik ga namelyk geen mobiel abb afsluiten en hoef dus niet hiervoor te worden aangesloten. Ben natuurlyk al op internet aangesloten.

Ik hoor graag. Dank. 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @ejw 12, welkom! Het aanbod wat je nu deelt is inderdaad alleen voor nieuwe klanten. Bestaande klanten betalen geen aansluitkosten bij het omzetten van het abonnement. Ook de 6 maanden 50% is alleen voor nieuwe klanten. 

 

Je kunt in MijnKPN zien wat je gaat betalen voor je nieuwe pakket met de door jou gekozen opties. Daar kan je de wijziging ook doorvoeren. Mocht je nog andere vragen hebben, laat je het me dan weten?

dank allen. Ik ben tevreden, de vragen zijn beantwoord.