Beantwoord

usb-opslag wordt niet meer herkend

• 22 november 2013
  • 3 reacties
  • 5810 keer bekeken

Wanneer ik opgenomen programmas wil terugkijken, stopt het afspelen steeds vaker omdat de usb-opslag niet meer wordt herkend. Digitenne uit en weer aan en opnieuw afspelen helpt niet. Dit doet zich voor bij verschillende opgenomen programmas. De usb zit goed in de ontvanger gestoken. Weet iemand of ik de usb opslag zomaar kan vervangen?

icon

Beste antwoord door bertens 26 november 2013, 09:32

Bedankt voor je reactie Jessica. Ik had ondertussen proberen op te nemen en af te spelen door een nieuwe usb-stick achterin de ontvanger te plaatsen. Dat lijkt te helpen. Ik zal vanavond sowieso de software update uitvoeren,

met vriendelijke groeten

Jurjen Bertens

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Jurjen, 

Dank je voor je terugkoppeling en fijn te horen dat het hiermee verholpen is. Het uitvoeren van de software update is wellicht een goed idee, dan weet je zeker dat je de nieuwste software hebt die beschikbaar is. 

Met vriendelijke groet, 

Jessica

Bedankt voor je reactie Jessica. Ik had ondertussen proberen op te nemen en af te spelen door een nieuwe usb-stick achterin de ontvanger te plaatsen. Dat lijkt te helpen. Ik zal vanavond sowieso de software update uitvoeren,

met vriendelijke groeten

Jurjen Bertens

Reputatie 4
Badge +6
Beste Bertens,

Ik denk dat je de Digitenne USB recorder bedoelt? Wellicht is het mogelijk om de software hiervan te updaten. Hier http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/14458 vind je hoe je dit doet. Ik hoor graag het resultaat van je!

Met vriendelijke groet,

Jessica

Reageer