Beantwoord

Uw Telfort Compleet is stopgezet

  • 25 July 2019
  • 7 reacties
  • 314 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +4
Krijg zojuist een email dat mijn Telfort Compleet is stopgezet omdat mijn abonnement niet meer voldoet aan de voorwaarden van Telfort Compleet.

In de mail staat ook:
Uw gratis Pluspakket is gestopt
U krijgt niet langer het gratis Pluspakket dat u ontving als voordeel van Telfort Compleet. Vanaf nu betaalt u € 9,99 per maand voor het pakket.

Beetje raar aangezien mijn Telfort Mobiel abonnement nog loopt tot 29 oktober 2019.
Is het normaal dat KPN al ruim 3 maanden voordat iemand geen Telfort Mobiel meer heeft al het gratis pluspakket stopzet? In Mijn KPN staat in tabblad producten u bent compleet

Ben overgestapt van Telfort naar KPN Mobiel en abonnement gaat in na afloop huidige Telfort Mobiel abonnement.

Vrees dat er op de volgende factuur 9,99 staat voor pluspakket.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 July 2019, 18:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi TMG.

Dit is inderdaad raar, zolang je klant bent hoort dit aan te blijven. Geen zorgen echter, dit blijft actief aangezien je ook overstapt naar KPN, dat is een standaard brief omdat het abonnement bij Telfort zal worden opgezegd. De voordelen blijven uiteraard wel.
Reputatie 6
Badge +4
@Alex_P Dank je voor de info. Wel beetje raar dat ik nu al de mail krijg terwijl mijn abonnement nog ruim 3 maanden loopt bij Telfort.
Reputatie 7
Badge +24
Hi TMG, we zijn nu 3 maanden verder. Zijn de voordelen actief?
Reputatie 6
Badge +4
Hi TMG, we zijn nu 3 maanden verder. Zijn de voordelen actief?

Hoi Alex, IK heb nog altijd pluspakket en staat als volgt op factuur.

Pluspakket 9,99
Pluspakket gratis voordeel van KPN Compleet -9,99

Dus dat is nog altijd actief.
MIjn KPN Mobiel abonnement gaat pas 30 oktober. Zal dan moeten kijken of de data verdubbeling, de 5 euro korting en de gratisaansluitkosten goed zijn gegaan.
Reputatie 7
Badge +24
Dat is in ieder geval goed. Laat het me weten mocht er iets niet kloppen!
Reputatie 6
Badge +4
Vraag me alleen af of ik nog iets moet doen als mijn mobiel abonnement ingaat. Of gaat dit allemaal automatisch?
Reputatie 7
Badge +24
Vraag me alleen af of ik nog iets moet doen als mijn mobiel abonnement ingaat. Of gaat dit allemaal automatisch?

Als het goed is niet, ik zie dat het goed is aangevraagd. Maar zoals aangeboden:

Dat is in ieder geval goed. Laat het me weten mocht er iets niet kloppen!

🙂