Vraag

Vage melding (3023) bij terugkijken

  • 8 March 2019
  • 5 reacties
  • 870 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +3
Al enige tijd kan ik de volgende dag het programma Jinek niet terug zien. Uit armoe neem ik het nu elke avond maar op. Alle andere programma's die ik terug wil zien geven geen problemen.

Maar waarom werkt 'Begin gemist' niet bij dit programma?
Ik krijg continue het volgende vage verhaal over "huren" [??] op het scherm:

"Het volgende programma wordt niet opgenomen:

Jinek

Er is een fout ontstaan bij het huren van dit Begin Gemist item. Eventueel gemaakte kosten worden niet in rekening gebracht. Probeer het opnieuw.

(3023)

Sluit dit bericht."

Ik huur niks en kan het opnieuw proberen wat ik wil, maar de melding blijft. Wat moet ik met dergelijke onzinnige meldingen??

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Goede vraag, Adjudant. Ik heb de Jinek's van de afgelopen dagen getest, en bij mij werkt het prima (ontvanger & app).

Hoe kijk je terug? Op de ontvanger via de gids, het terugkijken menu of via de zoekfunctie? In principe start je op al deze manieren hetzelfde, maar het kan voorkomen dat het een toch net even anders gaat dan het andere. Of kijk je via de iTV Online app of website?

En, als je in plaats van de Jinek van de avond ervoor, een van nog eerder probeert te starten, werkt dat wel, of blijft deze melding dan komen?
Reputatie 3
Badge +3
Ik zal je voorstellen uitproberen en kom dan graag op de zaak terug.
Reputatie 7
Badge +30
Is het gelukt om te testen of er verschil zit tussen de drie manieren van terugkijken? En of je wel oudere Jinek's kunt terugkijken?
Reputatie 3
Badge +3
Is het gelukt om te testen of er verschil zit tussen de drie manieren van terugkijken? En of je wel oudere Jinek's kunt terugkijken?

Er zit geen verschil in de manieren om terug te kijken. Ook programma's vóór en na Jinek geven hetzelfde probleem als ik dat 's middags probeer. Soms werkt het later op de dag/avond wel goed. Het is zeer irritant!

Dit probleem is enige tijd geleden spontaan aan het licht gekomen. Ik had nooit problemen met terugkijken.
Reputatie 7
Badge +30
Goed, dan gaan we nog het volgende doen. Ik heb zojuist geprobeerd om op afstand je tv ontvanger te resetten. Als je daar niets van merkt, doe dit dan zelf nog even. Test daarna nog 1x of je Jinek kunt terugzien. Als dat niet zo is, test of je wel programma's van andere zenders kunt terugkijken. En laat me vervolgens weten wat daar uit is gekomen. Dan kan ik hiervoor navraag doen.