Beantwoord

Vakantie adres

  • 10 April 2019
  • 5 reacties
  • 239 keer bekeken

In de zomermaanden zit ik 4 tot 5 maanden in mijn vakantieverblijf op een camping
Is het mogelijk dat ik mijn abonnement in deze periode daar kan gebruiken.
De camping heeft een eigen kabelsysteem voor tv en een eigen wifi (deze wifi werkt nagenoeg niet).
Mijn woonadres is in elst (gld), en de camping ligt in Doornenburg.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 10 April 2019, 16:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Fred, welkom hier. Nee, tijdelijk verhuizen van je abonnement is niet de oplossing naar mijn mening. Dat is namelijk erg omslachtig, een verhuizing neemt 3 weken in beslag. Dan is nog maar de vraag of je abonnement kan worden meegenomen naar je vakantieadres inclusief interactieve televisie, dit is afhankelijk van de beschikbare bandbreedte op je vakantieadres.

Ik kijk dit uiteraard wel graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Vul daar zowel je huidige adres als je vakantieadres in.
Goedenmiddag .

Profiel is ingevuld.
Vvakantieadres is
camping de waay
Rijswijk. Doornenburg
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel, ik heb echter ook de postcode, het huisnummer en eventueel de toevoeging van jullie adres op de camping nodig. 🙂
camping de waay
Rijndijk ** a
*****mc Doornenburg.

Op de camping staan bij diverse caravans paaltjes met een kpn aansluiting
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel. Op basis van je adres wordt dit erg lastig, Digitenne heeft daar ook geen bereik. Je zou dan kunnen kijken naar Canaal Digitaal (schotel) als de camping zelf ook geen oplossingen heeft. Meer oplossingen heb ik helaas niet voor je.