Beantwoord

van basis naar plus. montage op 1 maart

Reputatie 1
Goedenavond,
Ik heb gisteren het pakket bestemd voor het *Basispakket* abonnement ontvangen.
Donderdagochtend 1 maart komt de monteur dit aansluiten.
Nu zo ik toch nog erg graag het abonnement uit willen breiden met het *Plus Pakket* .
Ik hoop en neem aan dat dát toch nog, ook per 1 maart, werkend is toe te voegen

henk

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Paul_ 13 maart 2018, 15:42

Volgens mij is alles inmiddels aangesloten. Werken de diensten naar behoren? Ik hoop dat ondanks de valse start alles naar tevredenheid werkt, Als er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag!

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Van af het moment dat je tv-abonnement loopt kun je het pluspakket 'aan'zetten. Je zou dan binnen 15 minuten de zenders daarin moeten hebben. Het pluspakket kost € 9,99 per maand. In het pluspakket zit niet alleen onderstaande zenders, maar ook héél veel on demand aanbod (films, series, documentaires).
Onderstaand de zenders die in het pluspakket zitten.
36 Eurosport 2 (HD 719)

51 Disney jr.
52 Nick Toons
53 Nick jr. BG
54 Nick Music
55 Boomerang BG
56 Jim Jam
57 Baby TV
59 RTL Telekids BG/T

81 NPO Politiek BG/T

82 Crime & Investigation (NIEUW!) BG
83 Discovery Science BG
84 Discovery World (4:3 !!) BG
85 Animal Planet 24 (HD 717) BG
86 Travel channel
87 Nat Geo Wild (HD 737) BG
88 NPO Cultura BG/T
89 ONS (16:9) BG

70 AMC (zie amctv.nl) (HD 738) BG
71 Comedy central extra BG
72 Comedy central family BG
73 RTL Lounge BG/T
74 RTL Crime BG/T
76 NPO 101 BG/T
77 OUT TV
78 Family 7 (religieuze televisie)

110 MTV 24 (4:3 !!, non stop clips) BG
111 Slam! TV
112 Oranje tv
113 192tv BG

BG/T = Begin Gemist / Terugkijken via de gids

Zie ook overzicht HD indeling KPN
Reputatie 1
That's what I want. .................:)Wie zong dat nou ook weer 🙂 Prima, en ik ga er vanuit dat ik niet bij die klagers ga behoren. Radar 🙂 Bedankt Peter
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Henk, ik zie dat Peter je al heel goed heeft geïnformeerd. 🙂 Je kan het Pluspakket toevoegen via MijnKPN of via de tv-ontvanger zelf trouwens: https://www.kpn.com/televisie/pakketten/pluspakket/bestellen.htm

Als er later nog vragen zijn dan weet je ons te vinden!
Reputatie 1
Hoi
Nu snap ik dat die link 6 weken blijft bestaan. De monteur weet dat natuurlijk. Hij is zeker ongesteld momenteel. Had vanaf 9 uur hier kunnen zijn.
Maar ik heb veel geduld ????
Reputatie 7
Badge +13
Dag Henk. Ik lees net jouw berichtje en aangezien Paul vandaag vrij is ben ik zo vrij geweest om er even in te duiken.

Tot mijn verbazing zag ik dat de afspraak die jij vandaag zou hebben is verplaatst naar 5 maart. Is dit met jou besproken?
De reden die wordt aangedragen is dat er een kastje omgebouw moet worden en daar moet een speciale monteur op af.

Ik hoop oprecht dat dit wel met jou is overlegd anders slaan we hier de plank natuurlijk compleet mis.

Reputatie 7
Erwin_ schreef:

Tot mijn verbazing zag ik dat de afspraak die jij vandaag zou hebben is verplaatst naar 5 maart. Is dit met jou besproken?
De reden die wordt aangedragen is dat er een kastje omgebouw moet worden en daar moet een speciale monteur op af.

Ik hoop oprecht dat dit wel met jou is overlegd anders slaan we hier de plank natuurlijk compleet mis.

Hopelijk is het niet structureel momenteel 🤔
Reputatie 1
Hm.....Mijn vertrouwen in een bevredigende en snelle afhandeling wordt onderhand behoorlijk aangetast! Plus die uitzending op RADAR........
Nee, en dan zie ik ook nog twee uitvoeringen bij de PLUS vlg. de bijgevoegde paperassen.
Hiermee bedoel ik de zo door mij zo gewaardeerde motor.tv die mij juist deze toevoeging deden besluiten.
Zal toch niet waar zijn dat die ook hier afgevoerd is ??
Tja........
Reputatie 7
Badge +21
Wat een tegenvaller dat de monteur is verplaatst Henk! Wat betreft Motor tv klopt het helaas. Bij de zenderwijzigingen van juli 2017 is die zender komen te vervallen. Hier vind je het volledige zenderoverzicht: https://www.kpn.com/televisie/zenders/extra-zenders.htm
Reputatie 7
Motor.tv geeft KPN sinds 1 juli 2017 niet meer door inderdaad.
Reputatie 1
En Omroep Brabant heeeft gedaan wat de edoeling was, wij zijn ndaar uitgelogd en bestaan daar niet meer.
En dan komt KPN pas maandag.
Nou ja, wat met ik daar nu weer van zeggen.
Begin van de overstop is al behoorlijk WAARDELOOS begonnen. !!!!!
Reputatie 1
HenkKist schreef:

bedoeling / daar /moet /!!!!

Reputatie 7
Badge +21
Volgens mij is alles inmiddels aangesloten. Werken de diensten naar behoren? Ik hoop dat ondanks de valse start alles naar tevredenheid werkt, Als er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag!

Reageer