Beantwoord

Van Caiway terug naar KPN

  • 22 January 2020
  • 8 reacties
  • 1507 keer bekeken

Wij hebben recent een caiway aansluiting gekregen maar hebben spijt. Alles loopt nog via de kpn maar hoe sluiten we onze experiabox weer aan?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 24 January 2020, 19:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Hoi @Ineke61, spijt hebben van een overstap is nooit fijn natuurlijk :frowning2:  Heb je ook een abonnement bij Caiway genomen, naast de aansluiting? Als dat zo is kan het zijn dat je daar een jaarcontract bent aangegaan en kan het zijn dat onze verbinding gestopt is/wordt. Het aansluiten van de Experia Box zal dan niet voldoende zijn. Zou je dat kunnen aangeven en daarnaast op jouw forumprofiel je postcode en huisnummer invullen? Dan kan ik de status van onze verbinding voor je bekijken.

Reputatie 7
Badge +24

Wij hebben recent een caiway aansluiting gekregen maar hebben spijt. Alles loopt nog via de kpn maar hoe sluiten we onze experiabox weer aan?

Waarom spijt als ik vragen mag?

Wij hebben recent een caiway aansluiting gekregen maar hebben spijt. Alles loopt nog via de kpn maar hoe sluiten we onze experiabox weer aan?

De ExperiaBox van KPN werkt niet met Caiway glasvezel, maar dat hoeft helemaal geen nadeel te zijn. Heeft Caiway geen router geleverd dan?

De experiabox zal op de aanwezige isra aangesloten moeten worden is de snelheid die KPN zo levert wel genoeg er is niet voor niks voor Caiway gekozen lijkt mij. 

Als het inderdaad om glasvezel gaat dan is er nog Solcon. Verder zoals Jasper schrijft houd rekening met een afkoopsom als je voortijdig terug wil naar KPN.

Als het inderdaad om glasvezel gaat …

Kan natuurlijk ook coaxkabel zijn, mijn suggestie/aanname is voorbarig. Maar ben net als Nick83 wel benieuwd naar de achtergrond/reden van bericht van Ineke61

 

Start bericht opnieuw gelezen.

Gezien de opmerking alles loopt nog via KPN als de aanvraag is niet langer dan 14 dagen geleden is gedaan bestaat er het annulerings recht in mijn ogen zonder meteen een hussel abonnement te krijgen.

Reputatie 7

Hoi @Ineke61, we hebben nog geen reactie van je gezien. Zoals je ziet zijn er nog een aantal vraagtekens hiervoor. Als we hierin met je mee kunnen kijken kan je de vragen beantwoorden en jouw adres toevoegen aan je forumprofiel. Dan kan ik het KPN abonnement voor je bekijken.

Reputatie 7
Badge +24

Heel veel vraagtekens :smile: