Beantwoord

Van tijd tot tijd 3025 foutcode

  • 23 July 2019
  • 6 reacties
  • 143 keer bekeken

Reputatie 3
deze foutcode duikt zo nu en dan op. Ik reset de hele zwik, vandaag kreeg ik daar zelfs een ca. 10 minuten durende software-update bij maar nee, niet geholpen, foutcode blijft en de laatste aflevering van een serie kan ik niet bekijken. Dus verwijderen dan maar weer. Het is een hardnekkig probleem blijkbaar, gezien de vele topics hierover. Wat gaan/kunnen jullie hier aan doen? KPN gaat toch niet langzaam maar zeker de kant van Ziggo op hÄ—, want er zijn nog meer kleine vervelende dingen, t.w. blijven hangen tijdens zenderwisselen, niet meer uit de agenda kunnen, geen agenda hebben etc.
Ik ben niet voor niets na 25jaar bij Ziggo weggegaan, dus kom op doe er wat aan.

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 23 July 2019, 20:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @aleida.m

Wat vervelend dat je een storing ervaart met Foutcode 3025:

Er is een fout opgetreden bij het afspelen van een film via On Demand of bij het opnemen van een programma. De oorzaak is een probleem in het netwerk van KPN. Bijvoorbeeld bij de synchronisatie met je tv-ontvanger.

Zou je dit eens kunnen opvolgen:

Foutcode 2035 of 3025 Interactieve TV oplossen


Hopelijk kun je er iets mee. 🙂
Reputatie 3
Beste Dennis,

bedankt voor je suggestie. Ik ga het zeker proberen.

groet,
aleida
Reputatie 7
Badge +22
Beste Dennis,

bedankt voor je suggestie. Ik ga het zeker proberen.

groet,
aleida

Graag gedaan, laat je het even weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +30
Ha @aleida.m, welkom terug op het forum! Heel erg vervelend dat je hier tegenaan loopt. Je wilt gewoon zorgeloos zoveel afleveringen van je serie kijken, zonder dit gedoe natuurlijk! Heb je de webpagina die Dennis stuurde bekeken?

Kan ik uit je bericht opmaken dat het gaat om een serieopname waar je deze problemen mee ervaart? We hebben zelf uit ervaring nu eigenlijk een beetje het volgende wat we aanhouden: gaat het om een nieuw seizoen van een serie: neem 'm dan seriematig op, gaat het om een oud seizoen van een serie: neem dan alle afleveringen apart op. Het systeem blijkt toch moeilijkheden te houden met oude seizoenen en met deze workaround voorkom je een hoop irritaties!
Reputatie 3
hallo Marcia,
ik had een serieopname van de betreffende serie gemaakt. Het is/was een nog niet eerder vertoonde serie op BBC2. Heb de link van Dennis bekeken en, mocht het probleem zich weer voordoen, dan volg ik dit op.
bedankt voor jullie moeite.

groet,
aleida
Reputatie 7
Badge +30
Top! Mocht je ons dan toch nog nodig hebben, weet je ons te vinden 🙂.