Vanmorgen geen tv/radio

• 17 november 2015
  • 3 reacties
  • 223 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemorgen,

Vanmorgen problemen met TV/Radio.

Vanmorgen de radio (via tv ontvanger) aangezet maar alleen ruis.

Even geswithed naar TV en ook niets, alleen zag wat er opdat moment welk programma opdat moment is en wat er na komt (gids).

Zag dat het lampje op de V8 moden rood brande.

modem power off/on (15 seconden gewacht) en hierna is goed.

Heb nog gekeken of er een storing was maar hier stond niets over alleen dat de helpdeks moeilijk te bereiken was (drukte).

Ook geen bericht gehad (mail cq sms) dat er werkzaamheden waren.

Heb via het forum gisteren ook een melding gedaan over af en toe stil staand beeld en blokjes op het scherm.

Is er over deze storing ook iets bekend.

M. vr. gr.,

Simon

3 reacties

Reputatie 2
Badge
Hier in Lelystad geen probleem het werkte zo als het hoort. maar ik last de je de v 8 modum heeft. Ik zelf heeft de alle nieuwste v 10 me schien ligt het daar aan? vriendelijke cor
Reputatie 7
Ik begrijp uit "hierna is goed" dat het weer werkt. Mogelijk was het modem even de verbinding kwijt waarbij herstart dus helpt/heeft geholpen. Kan gebeuren. Die verbindingen zijn allemaal digitaal. Even iets te veel bits de mist in door een interferentie (van wat dan ook...) en het houdt even op. Dan moet je letterlijk opnieuw afstemmen. (bij modem dus even uit zetten; tv-ontvanger zappen of ook even uit zetten).

Reputatie 7
Badge +24
; dat was geen goed begin van de dag, kan ik me zo voorstellen! Wat lastig dat je de helpdesk slecht kon bereiken, ik kan me voorstellen dat je wilde weten wat er gaande was. Ik zie dat uitleg heeft gegeven over wat er aan de hand kan zijn geweest. Het blijft techniek en soms kan er een kleine, kortdurige storing gaande zijn. Hoe is de situatie op dit moment? Ik hoop dat je de dag weer gewoon kon beginnen met tv en radio. Als je nog wel problemen ervaart, laat je me het dan weten? 

Reageer