Beantwoord

Vasthangend beeld en geluid

• 28 november 2016
  • 2 reacties
  • 106 keer bekeken

Beste,
Wij hebben sinds enkele weken last van vasthangend beeld en geluid. Vreselijk irritant...... geen programma is meer te volgen. hoe kunnen we hier vanaf komen? We hebben geen draadloze tv kastjes. Overigens het andere kastje blijft niet hangen.
Alvast bedankt voor de hulp!

Mvg Talitha

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt
icon

Beste antwoord door Justin_ 3 december 2016, 13:52

Ha Talitha, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat het met haperend beeld en geluid vervelend tv kijken is.

Vaak zorgt een reset van de ontvanger in dit soort gevallen voor een oplossing. Heb je dat al gedaan? In dit topic wordt uitgelegd hoe dit moet.

Als de reset het probleem niet oplost, reageer dan op m'n privébericht. Dan meet ik wat dingen voor je door en kijken we daarna verder.
Heeft de reset van de ontvanger je probleem verholpen, Talitha? Omdat je niet meer gereageerd hebt in dit topic of op m'n privébericht, ga ik daar van uit :)

Als ik nog iets voor je kan doen, dan zie ik je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Ha Talitha, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat het met haperend beeld en geluid vervelend tv kijken is.

Vaak zorgt een reset van de ontvanger in dit soort gevallen voor een oplossing. Heb je dat al gedaan? In dit topic wordt uitgelegd hoe dit moet.

Als de reset het probleem niet oplost, reageer dan op m'n privébericht. Dan meet ik wat dingen voor je door en kijken we daarna verder.
Reputatie 7
Badge +22

Heeft de reset van de ontvanger je probleem verholpen, Talitha? Omdat je niet meer gereageerd hebt in dit topic of op m'n privébericht, ga ik daar van uit :)

Als ik nog iets voor je kan doen, dan zie ik je reactie graag tegemoet!

Reageer