Vraag

Vastlopende opgenomen programma's

• 31 maart 2017
  • 4 reacties
  • 106 keer bekeken

Al geruime tijd heb ik regelmatig last van een probleem dat bij opgenomen programma's de opname vastloopt om even later weer door te gaan. Soms is het vlak achter elkaar, soms zit er wat tijd tussen.. En heel soms kan ik wel gewoon een opname bekijken. Itv kastje is rechtstreeks met lan op het modem aangesloten. Andere kabel geprobeerd, zelfde euvel. TV kastje al enkele malen vervangen, niet het modem, maar dat andere kastje voor glasvezel is al vervangen. Alles is ik weet niet hoevaak gereset. Heel vaak contact hierover gehad via Facebook met KPN, maar de oplossing helaas nog niet gevonden. Het komt niet door een corrupte opname, want het gebeurd ook als alle opnames gewist zijn en weer bij nieuwe opnames. Qua zender maakt het ook niet uit. Iedereen die ik ken die KPN heeft, heeft dit probleem niet. Maar ik wil er heel graag vanaf. Heb het probleem vaker op internet gezien, maar alle geboden oplossingen bieden hier geen oplossing. Misschien moet er ergens een reset uitgevoerd worden in de cloud?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @marjj70, balen dat ondanks alle ondernomen acties opgenomen programma's nog steeds met regelmaat vastlopen 😞 Graag kijk ik wat ik op dit moment voor je kan betekenen. Stuur je hiervoor een reactie op m'n privébericht ? Ik hoor graag van je!
Hoi Koen, ik heb exact hetzelfde probleem sinds een paar jaar. Het gaat haperen als pauzeren en/of doorspoelen gebruikt is. Het enige dat nog niet geprobeerd is is vervangen van de Experia box. Of overstappen na 5 jaar.... Kun jij me helpen?
Bvd,
Gr, Erwin
Reputatie 7
Badge +21
Hi Erwin, welkom op het forum! Lastig dat jij exact ditzelfde probleem al een paar jaar ervaart! Reageer op m'n privébericht , dan kijk ik wat ik op dit moment voor je kan betekenen 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Erwin, bedankt voor je privébericht! Ik heb je zojuist een nieuwe Experiabox opgestuurd. In een reactie op je privébericht heb ik je de verdere logistieke details gestuurd! Laat je me weten of het probleem verholpen is met de nieuwe Experiabox?

Reageer