Vraag

VDSL heeft glaszenders??? Zo ja, lekker zo laten!

• 4 september 2017
  • 61 reacties
  • 1172 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +18
Ik was aan het zappen, kom ik met me VDSL op de glaszenders 661 t/m 670! Dat is echt TOP! Goed zo KPN, laat het maar mooi zo staan! Zie hier het bewijs:

61 reacties

Reputatie 7
Daar hebben we lang voor gevochten hè Dennis. 😉
Toch zal ik blijven spreken over de HD-"Glas" zenders want dat woordje glas moet echt iets anders gaan worden.
En nu maar hopen dat dit geen "foutje" van KPN is.
Reputatie 7
Badge +18
Daar hebben we lang voor gevochten hè Dennis. 😉
Toch zal ik blijven spreken over de HD-"Glas" zenders want dat woordje glas moet echt iets anders gaan worden.
Ja, inderdaad. Ik hoop dat het zo ook blijft. Dat dit niet een foutje is, dat het later weer wordt terug gedraaid.
Reputatie 7
Badge +18
@wjb, kan het niet zijn dat mensen met een 4K ontvanger wel HD Glas hebben, en mensen met een HD ontvanger op VDSL geen HD Glas hebben???
Reputatie 7
En dan nu nog HD-"Glas" op 1 en we komen in de buurt van waar we willen zijn. Het ultieme (eind)doel is natuurlijk "4K op 1" maar ik ben bang dat dat nog wel even op zich zal laten wachten. 😎
Reputatie 7
@wjb, kan het niet zijn dat mensen met een 4K ontvanger wel HD Glas hebben, en mensen met een HD ontvanger op VDSL geen HD Glas hebben???Dat zou kunnen, maar dat zou ik niet echt leuk/eerlijk vinden voor al die abonnees die (nog) geen 4K abonnement willen afnemen.
Reputatie 7
Badge +18
@wjb, ik heb ook even gekeken op me andere 3 4K Ultra HD ontvangers, en ook daar staan de HD Glaszenders erop. 😁
Reputatie 7
Badge +18
Toch zal ik blijven spreken over de HD-"Glas" zenders want dat woordje glas moet echt iets anders gaan worden.Ik heb het ooit eerder ook al een keer gezegd op een topic dat het dan HD+ moet worden. Of heb jij iets beters? @huistijger, jij hebt ook een 4K ontvanger, heb jij nu ook de Glaszenders op jou ontvanger? (661 t/m 670) Want jij hebt toch ook (V)VDSL? Of heb jij wel glasvezel?
Reputatie 7
Toch zal ik blijven spreken over de HD-"Glas" zenders want dat woordje glas moet echt iets anders gaan worden.Ik heb het ooit eerder ook al een keer gezegd op een topic dat het dan HD+ moet worden. Of heb jij iets beters?Lang geleden heb ik HD-Max geopperd.
Reputatie 7
Badge +18
Lang geleden heb ik HD-Max geopperd.Oh ja, dat klopt, 😀 Ik heb de opnames die ik eerst in HD had ingepland, heb ik nu naar HD Glas ingepland! 🙂 Echt top hoor! 😁
Reputatie 7
Badge +18
Toch zal ik blijven spreken over de HD-"Glas" zenders want dat woordje glas moet echt iets anders gaan worden.Ik heb het ooit eerder ook al een keer gezegd op een topic dat het dan HD+ moet worden. Of heb jij iets beters? @huistijger, jij hebt ook een 4K ontvanger, heb jij nu ook de Glaszenders op jou ontvanger? (661 t/m 670) Want jij hebt toch ook (V)VDSL? Of heb jij wel glasvezel?

Ik heb de glas-zenders op beide 4K ontvangers, maar daarvoor had ik ze gelijk al op de 2260 ontvangers.
Ik heb van het begin dat er glasvezel in Leeuwarden kwam al glasvezel afgenomen.
Wanneer was dat? 2014?
Ik heb bij KPN nooit VDSL gehad.
Toen ik in Hallum woonde had ik ADSL van KPN, toen ik ging verhuizen had ik KPN opgezegd omdat ik toen UPC kon krijgen wat sneller was dan dat adsl-draadje, maar KPN was zo slim om mij gelijk dezelfde dag dat ik opzegde af te sluiten waardoor ik een maand zonder heb gezeten, maar weer aansluiten kon niet..... was toen erg boos op de KPN. Had toen besloten om nooit weer KPN te nemen.
Maar goed toen er glasvezel werd aangelegd in Leeuwarden was ik de eerste die het afnam van de KPN. 🐈 🐱
Reputatie 7
Badge +18
Dank @huistijger, ik was in veronderstelling dat je (B)(V)VDSL zou hebben. Maar je hebt dus glasvezel. :)

Maar ik hoop nu wel dat KPN geen foutje heeft gemaakt, en dat ze het straks niet terugdraaien. Heb de opnames wat ik eerst op HD had ingepland, heb ik nu naar HD Glas gepland. Ik hoop echt dat er hier iemand van webcare reageert. En zegt: "Dat (B)(V)VDSL-klanten ook die glaszenders hebben, mits met genoeg bandbreedte. En dat ook klanten met een HD ontvanger die glaszenders hebben. Want ik heb het gevoel dat alleen de klanten met een 4K abonnement deze zenders erbij hebben gekregen. 🤔
Reputatie 7
Badge +18
@Marcia_en @Erik_ weten jullie hier iets meer van? Want als het zo is dat klanten met een (B)(V)VDSL verbinding ook de glaszenders heeft? Want bij deze heb ik het wel, en hoop ook dat zo blijft:

Als Dat het geval is, kunnen we de titel van deze topic aanpassen naar: "VDSL heeft glaszenders" of "glaszenders ook voor VDSL klanten."
Reputatie 7
Badge +30
Nee niet iedereen heeft dit Dennis
Reputatie 7
Badge +18
Nee niet iedereen heeft dit DennisDus, jij hebt het niet? Dat is dus waar ik zo bang voor was, ik had het met wjb er ook al over: @wjb, kan het niet zijn dat mensen met een 4K ontvanger wel HD Glas hebben, en mensen met een HD ontvanger op VDSL geen HD Glas hebben???Dat zou kunnen, maar dat zou ik niet echt leuk/eerlijk vinden voor al die abonnees die (nog) geen 4K abonnement willen afnemen.Ik ben dan ook bang dat ze dit gaan terugdraaien. Maar ik hoop het niet.
Reputatie 7
Badge +10
@DennisSchreve
Ssst.. Geen slapende honden wakker maken 😉.
Reputatie 7
Badge +18
Woef !!
Reputatie 7
Badge +18
Ik merk wel sinds ik de Glaszenders heb, dat het niet goed gaat met de opnameserver:

Dubbele en dezelfde opnames.
Reputatie 7
Mazzelaar! 😉 (hier dus niet; terwijl ik hier VVDSL 111 en BVVDSL 215 heb)
Reputatie 7
Badge +18
Mazzelaar! 😉 (hier dus niet; terwijl ik hier VVDSL 111 en BVVDSL 215 heb)😂 🤣 zeker mazzel! Ik zit nog te wachten op iemand van het webcare, eens kijken wat hun zeggen. En..... oh wee als ze het weer terugdraaien, dat gaat niet gebeuren. "Eens gegeven, blijft gegeven"😁
Reputatie 7
Mazzelaar! 😉 (hier dus niet; terwijl ik hier VVDSL 111 en BVVDSL 215 heb)Moet je je gewoon even inschrijven voor de pilot
"Van HD-'Glas' naar HD-Max". 😎
Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag dennis.heel veel plezier met je glas zenders. Ik weet niet beter want ik heb een glasvezel aansluiting het geeft een heel mooi beeld. ???
Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag dennis.heel veel plezier met je glas zenders. Ik weet niet beter want ik heb een glasvezel aansluiting het geeft een heel mooi beeld. ???Dank je wel @cornelischristiaan30. 👍🏻
Badge +2
Hey @DennisSchreve, ik kan begrijpen dat je blij bent met deze verrassing! Helaas kan ik niet bevestigen dat deze wijziging definitief is, intern is over HD-Glas op (B)(V)VDSL nog niets bekend, dus ik zou zeggen geniet ervan!
Als je wilt dat ik het uitzoek, doe ik dat graag en heb ik jouw account hierin nodig als voorbeeld. Wel kán het dan natuurlijk zijn dat het op een foutje berust, wat dan hersteld zal worden, En als ik het topic zo doorlees zit je daar niet meteen op te wachten denk ik 🙂 Laat het maar weten!
Reputatie 7
Ssssst, je hebt helemaal niets gehoord @Johannes_, alles berust op een misverstand. 😉
Reputatie 7
Badge +18
@wjb niets gehoord?
JOHANNES ZEI DUS...........🤣 😂 😆 !!!!!

Reageer