Vraag

VDSL heeft glaszenders??? Zo ja, lekker zo laten!

• 4 september 2017
  • 61 reacties
  • 1169 keer bekeken

Toon eerste bericht

61 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi Dennis ik wou wat zeggen over mijn maar ik kan niet bij jou in privé wat zeggen ?OFF-TOPIC: @cornelischristiaan30, probeer het nog eens. Ik heb jou nu toegelaten bij mijn privébericht. Moest even wat instellen. 😉
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Dennis, wat ontzettend jammer dat de HD Glaszenders nu zijn verdwenen! Ik begrijp dat je er veel gebruik van maakte en dat je ze nu mist. Ik snap ook je punt dat je er enkele maanden van gebruik hebt kunnen maken en de zenders zonder pardon ineens zijn verdwenen. Toch kan ik er, hoe graag ik ook wil, helaas niets aan veranderen. De zenders hoorden namelijk helemaal niet actief te zijn met jouw verbinding. Ik waardeer dat je jouw signaal als klacht hebt doorgegeven. Ik hoop dat onze klachtenbehandelaar meer mogelijkheden heeft en toch een passende oplossing met je kan vinden.
Reputatie 7
Badge +17
Hoi Dennis, wat ontzettend jammer dat de HD Glaszenders nu zijn verdwenen! Ik begrijp dat je er veel gebruik van maakte en dat je ze nu mist. Ik snap ook je punt dat je er enkele maanden van gebruik hebt kunnen maken en de zenders zonder pardon ineens zijn verdwenen. Toch kan ik er, hoe graag ik ook wil, helaas niets aan veranderen. De zenders hoorden namelijk helemaal niet actief te zijn met jouw verbinding. Ik waardeer dat je jouw signaal als klacht hebt doorgegeven. Ik hoop dat onze klachtenbehandelaar meer mogelijkheden heeft en toch een passende oplossing met je kan vinden.@Jorrit, Helaas krijg ik ze niet terug. Je zegt dat ze niet actief mogen zijn met mij verbinding. Nou, eigenlijk vind ik het absurd. Ik kan 2x 4K op mijn aansluiting. (1 4K stream ca. 25 Mbit/s.) Dus ik kan ze makkelijk op mijn verbinding hebben.
Reputatie 4
Badge +6
Technisch gezien is het inderdaad mogelijk. We kiezen er echter voor om de zenders alleen aan te bieden op een glasvezelverbinding.
Reputatie 7
Badge +17
Hoi Dennis, wat ontzettend jammer dat de HD Glaszenders nu zijn verdwenen!Eens gegeven blijft gegeven, Ken je die tekst?
Reputatie 7
Badge +17
Technisch gezien is het inderdaad mogelijk. We kiezen er echter voor om de zenders alleen aan te bieden op een glasvezelverbinding.En dat gaat er bij mij niet in. Jullie zijn constant bezig het koper te verbeteren, dat dit best bij veel klanten met een minima verbinding van 20 à 30 Mbit/s die deze zenders ook kunnen bekijken.
Reputatie 7
Badge +30
Eens gegeven blijft gegeven, Ken je die tekst?Ja die ken ik, dat werd in de kleuterklas altijd gezegd.
Reputatie 7
Badge +11
Hoi Dennis, wat ontzettend jammer dat de HD Glaszenders nu zijn verdwenen!Eens gegeven blijft gegeven, Ken je die tekst?

Met alle respect Dennis maar ik vind dit een beetje een nare opmerking.
Verder staat er in jouw contract met KPN niet dat je HD glaszenders krijgt dus KPN heeft even veel recht om ze bij jou te leveren als ook weer te verwijderen.
Ik ben het wel met jou eens dat het krom is dat HD glas niet geleverd wordt en 4K wel op vdsl.
Maar ik ben het totaal oneens met dat je zegt, eens gegeven blijft gegeven.
Je betaalt er niet voor en het staat nergens beschreven dat je ze krijgt.
Als ik een jaar in mijn vaders auto rijd is die auto toch ook niet opeens van mij?
Reputatie 7
Badge +17
Eens gegeven blijft gegeven, Ken je die tekst?Ja die ken ik, dat werd in de kleuterklas altijd gezegd.😂 Ja dat klopt. 😝
Reputatie 7
Technisch gezien is het inderdaad mogelijk. We kiezen er echter voor om de zenders alleen aan te bieden op een glasvezelverbinding.Toch hoop ik dat jullie er snel werk van zullen maken om de HD-"Glas" zenders ook via VDSL aan te gaan bieden. Met de huidige stand van zaken rond bandbreedte bij VDSL verbindingen zou je toch mogen verwachten dat HD-"Glas" ook voor de VDSL aansluitingen mogelijk zou moeten zijn.
Nu hoor ik je al zeggen, het gaat hierbij niet om dat laatste stukje van de verbinding (straatkast -> woning), maar om een eventuele bottleneck die zou kunnen ontstaan op de lijn naar die actieve straatkast of in de apparatuur in die actieve straatkast. Daar heb je dan ook volkomen gelijk in echter dat betekent ook dat je eigenlijk zegt dat je hoopt dat het 4K Ultra-HD abonnement geen succes zal gaan worden omdat anders die bottleneck ook zichtbaar zal worden.
Reputatie 7
Badge +17
Toch hoop ik dat jullie er snel werk van zullen maken om de HD-"Glas" zenders ook via VDSL aan te gaan bieden. Met de huidige stand van zaken rond bandbreedte bij VDSL verbindingen zou je toch mogen verwachten dat HD-"Glas" ook voor de VDSL aansluitingen mogelijk zou moeten zijn.
Nu hoor ik je al zeggen, het gaat hierbij niet om dat laatste stukje van de verbinding (straatkast -> woning), maar om een eventuele bottleneck die zou kunnen ontstaan op de lijn naar die actieve straatkast of in de apparatuur in die actieve straatkast. Daar heb je dan ook volkomen gelijk in echter dat betekent ook dat je eigenlijk zegt dat je hoopt dat het 4K Ultra-HD abonnement geen succes zal gaan worden omdat anders die bottleneck ook zichtbaar zal worden.
En.... KPN ik hoop dat jullie hier echt hier iets aan gaan doen, want ik geef @wjb hierin gelijk. Als ik met mijn abonnement 4K kan afnemen, dan moet die Glaszenders helemaal kunnen! 🙄

Reageer