Beantwoord

veel ellende met geluid beeld menu vastzetten etc

  • 8 January 2021
  • 8 reacties
  • 62 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 9 reacties

Kan menu van geluidsinstelling niet vastzetten ook niet van netflix tv is vaak niet te activeren nieuwe ab en hdmi kabel

schrik van alle reacties die ik nu lees en veelal overeenkomst heeft

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 17 January 2021, 15:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Heb je de ontvanger al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?

Sony tv /arris modem/ geen soundbar etc

probleem begon met geluid op netflix maar merk dat ik geen menu kan vastzetten

soms ½ uur bezig om tv te activeren

 Niet technisch maar lijkt alsof er een verbinding intern niet goed is afgesteld

Badge +19

Welke experiabox heb je? Welk modem? Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?

Experiabox arris en direct aangesloten 

reset niets opgeleverd

Experiabox arris en direct aangesloten 

reset niets opgeleverd

en internet werkt

Nu alles nieuw ab experia box hdmi en een sony tv van nog geen 3 jaar oud

experia box is arris en router v 10

netflix geeft geen geluid probleem is dat instelling 5 ( engels) terugschiet naar 5.1 

ik kan het niet vastzetten

ga ik terug naar tv heeft tv geen geluid

ben al week bezig zeer intensief maar heb het idee dat kpn wel nieuwe apparatuur levert maar het probleem niet oplost// radeloos 

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Nu alles nieuw ab experia box hdmi en een sony tv van nog geen 3 jaar oud

experia box is arris en router v 10

netflix geeft geen geluid probleem is dat instelling 5 ( engels) terugschiet naar 5.1 

ik kan het niet vastzetten

ga ik terug naar tv heeft tv geen geluid

ben al week bezig zeer intensief maar heb het idee dat kpn wel nieuwe apparatuur levert maar het probleem niet oplost// radeloos 

Overigens dat vastzetten van engels in geluid bij netflix is mij verteld door netflix, dat is niet vast te zetten

en dat probleem moet kpn oplossen 🤷🏻‍♀️

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Ypk! In een ander topic hebben wij al contact gehad. Je hebt daar aangegeven “monteur is geweest van kpn probleem ws verholpen met gebruik scartkabel”. Is alles (nog steeds) verholpen of moet er nog iets nagekeken of opgelost worden? Laat het weten als wij nog iets voor je kunnen betekenen!