Beantwoord

Veranderingen n.a.v. afgelopen werkzaamheden netwerk KPN?

  • 10 februari 2016
  • 5 reacties
  • 451 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +3
Is er wat veranderd sinds de afgelopen werkzaamheden aan het KPN netwerk van de afgelopen 2 nachten? Het vooruitspoelen gaat niet meer in stapjes, hij springt nu gelijk op 9. En achteruitspoelen lukt pas als ik hem eerst op play heb gezet en dan terug spoel.

Dacht even dat deze werkzaamheden ook het probleem van het happerende en stilstaande beeld zou afhelpen. Of dat daadwerkelijk zo is zal moeten blijken. Iemand die hier duidelijkheid over kan geven want de info wat er gedaan werd was wel erg sumier.

icon

Beste antwoord door erwin969 12 februari 2016, 11:31

_Raul_ schreef op 11 feb '16 om 08:52u
Goedemorgen Erwin, op basis van de informatie die jij geeft kan ik geen specifieke informatie over het onderhoud vinden. Natuurlijk is de bedoeling van onderhoud, dat het netwerk ook op termijn goed blijft functioneren of zelfs beter wordt. Omdat ik niet het vermoeden krijg dat het probleem dat jij meld gerelateerd is aan het netwerk of werkzaameden daaraan, zou ik je willen vragen om de tv-ontvanger een fabrieksreset te geven met behulp van deze link. Hier vind je informatie over het oplossen van problemen met slecht beeld en geluid. Ik hoop dat je het daarmee kunt oplossen.

 
Nee is al niet meer nodig, hij doet het al weer goed. Was blijkbaar een incident.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

erwin969 schreef op 10 feb '16 om 11:02u

Is er wat veranderd sinds de afgelopen werkzaamheden aan het KPN netwerk van de afgelopen 2 nachten? Het vooruitspoelen gaat niet meer in stapjes, hij springt nu gelijk op 9. En achteruitspoelen lukt pas als ik hem eerst op play heb gezet en dan terug spoel.

Dacht even dat deze werkzaamheden ook het probleem van het happerende en stilstaande beeld zou afhelpen. Of dat daadwerkelijk zo is zal moeten blijken. Iemand die hier duidelijkheid over kan geven want de info wat er gedaan werd was wel erg sumier.

 


Ik wil dat ook wel eens weten, en het gaat om deze onderhoud van de Interactieve TV wat bedoelt:

IMG_20160208_201710.jpg

Ik hoop echt dat KPN nu eens met meer info komt! Goed dat je deze topic gestart bent, Erwin! 😉 :)

Reputatie 7
Badge +15
Vindt ik ook! :)  't kan puur een technische update zijn waardoor het efficienten omgaat met de resources, of een beveiligingsupdate 🙂 Maar een beetje informatie is altijd leuk! :)

Reputatie 5
Badge +11
Goedemorgen Erwin, op basis van de informatie die jij geeft kan ik geen specifieke informatie over het onderhoud vinden. Natuurlijk is de bedoeling van onderhoud, dat het netwerk ook op termijn goed blijft functioneren of zelfs beter wordt. Omdat ik niet het vermoeden krijg dat het probleem dat jij meld gerelateerd is aan het netwerk of werkzaameden daaraan, zou ik je willen vragen om de tv-ontvanger een fabrieksreset te geven met behulp van deze link. Hier vind je informatie over het oplossen van problemen met slecht beeld en geluid. Ik hoop dat je het daarmee kunt oplossen.

Reputatie 7
Eigenlijk hoop ik stiekem dat deze werkzaamheden te maken hebben met de voorbereiding van "HD op één", het wordt zo langzamerhand wel eens tijd. :@

Reputatie 2
Badge +3
_Raul_ schreef op 11 feb '16 om 08:52u
Goedemorgen Erwin, op basis van de informatie die jij geeft kan ik geen specifieke informatie over het onderhoud vinden. Natuurlijk is de bedoeling van onderhoud, dat het netwerk ook op termijn goed blijft functioneren of zelfs beter wordt. Omdat ik niet het vermoeden krijg dat het probleem dat jij meld gerelateerd is aan het netwerk of werkzaameden daaraan, zou ik je willen vragen om de tv-ontvanger een fabrieksreset te geven met behulp van deze link. Hier vind je informatie over het oplossen van problemen met slecht beeld en geluid. Ik hoop dat je het daarmee kunt oplossen.

 
Nee is al niet meer nodig, hij doet het al weer goed. Was blijkbaar een incident.

Reageer