Vraag

Verbeterpunten iTV app

  • 8 February 2019
  • 28 reacties
  • 1006 keer bekeken

Reputatie 7
Ik denk dat er veel abonnees zijn die met spanning wachten op verbeteringen in de KPN iTV app.

Wanneer kunnen we iets verwachten t.a.v. de onderstaande punten?
  1. Het integreren van de HD-"Glas" zenders in de app zodat opnames van HD-"Glas" zenders teruggekeken kunnen worden en opnames voor HD-"Glas" zenders ingepland kunnen worden.
  2. Het samenvoegen van HD(-"Glas") en SD zodat ook binnen de app geen dubbele entries meer in de gids staan.
  3. De gids binnen de full-screen mode beperken tot de geselecteerde zenderlijst (Alle zenders, Buitenshuis te bekijken of Favoriete zenders).
  4. De zoek functionaliteit alleen laten zoeken binnen de geselecteerde zenderlijst.
  5. On-demand aanbod kunnen filteren op genre. Als 55plusser heb ik weinig met "Op TV voor de kleintjes" of "Kinderfilms uit het pluspakket".
  6. Videoland
Ik hoop dat er op korte termijn iemand van KPN zal opstaan om binnen de organisatie eens aan wat touwtjes te gaan trekken en zijn/haar bevindingen hier met ons te delen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ik snap wel wat je bedoelt (heb zelf een OnePlus 6), maar in dat geval zou er gekozen kunnen worden om, op basis van de dpi waarde, de gids 2 items I.P.V 3 weer te laten geven.

En de landschap toetsenbord zal sowieso een probleem blijven op smartphones met een niet-16:9 beeldformaat, maar apps zoals YouTube, Whatsapp en Chrome zijn nog wel te gebruiken in landschapmodus.
Misschien wel onhandig met een toetsenbord die een groot deel van het scherm beslaat, maar de mogelijkheid is er wel.
Reputatie 7
De gids binnen de full-screen mode beperken tot de geselecteerde zenderlijst (Alle zenders, Buitenshuis te bekijken of Favoriete zenders).

Dit punt is in versie 6.3.1 opgenomen.

De beeldschermverhoudingen (punt 9) lijken nu ook gerespecteerd te worden door het beeld niet meer te schalen, maar te croppen.

Reputatie 2
Badge
Ik zou een PiP functie op de iPad ook zeer waarderen! Andere apps openen terwijl je tv blijft kijken 😀