Beantwoord

Verbetervoorstellen voor Menu > Gids > Genres

  • 8 October 2019
  • 1 reactie
  • 158 keer bekeken

Badge
Bij navigatie naar Menu > Gids > Genres kun je kiezen uit diverse genres. (Film, Sport etc)
Dat zijn dan categorieën met honderden of duizenden titels, waar je per pagina acht titels van ziet.

Tekortkomingen:
  • Programma's staan er dubbel in, maar dan met zender 'gewoon' en 'HDG'
  • Genre Erotiek is in de eerste deel van het menu. Zou naar tweede (verborgen) deel van het menu moeten gaan.
  • Verkeerde classificaties: Bij Film zijn veel titels genoemd die helemaal geen film zijn. Een aflevering van Peppa Pig of Tip de Muis (duurt 5 minuten) kan ik echt niet zien als een film.
  • geen voorselectie of taal mogelijk, waardoor er veel Duitstalige programma's in staan.
Kortom, een onderdeel van iTV waar duidelijk nog wat verbeteringen dienen te worden doorgevoerd voordat een product van voldoende kwaliteit kan worden getoond.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 October 2019, 10:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Francoiske. Wat goed dat je het hier aangeeft. Ik heb het zojuist ook zelf even bekeken en er zijn inderdaad nog wat verbeteringen mogelijk. Ik zal dit intern doorzetten als verbetervoorstel. Bedankt voor het doorgeven. ☺

 

Admin toevoeging juli 2020: Genres zijn geen onderdeel meer van het tv menu