Beantwoord

Verbinding derde dvs (mt2360) lukt niet

• 4 september 2018
  • 6 reacties
  • 155 keer bekeken

Ik heb 2 goed werkende adapters en wil hier een derde aan toevoegen. Ik heb dit exact volgens de adviezen van KPN gedaan, maar ik krijg dit niet voor elkaar.
Kan het zijn dat mijn derde adapter kapot is. Of is er nog een andere oplossing.
icon

Beste antwoord door Alex_P 10 september 2018, 13:28

De 2360 zijn inderdaad ouder. Als het ook niet op de laatste manier werkt dan is je adapter inderdaad defect. Krijg je op het moment dat ze alle 3 in elkaar wel verbinding? Dat wil zeggen dat op alle adapters het huisje brandt (middelste lampje). Als dat het geval is ligt het niet aan de adapter maar aan de locatie waar je de 3e adapter wilt plaatsen. Als je 3e adapter niet wil verbinden terwijl ze in elkaar zijn is de adapter defect. De enige optie is dan om een nieuwe losse adapter aan te schaffen.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hi Bono, welkom op het forum. Heeft dit in het verleden wel goed gewerkt? Of gaat het om een nieuwe adapters die erbij is gekomen. Zou je onderstaande stappen willen uitvoeren?

Dan mag je alle draadloze adapters (bij de experiabox zit er ook 1) uit het stopcontact halen en 10 minuten stroomloos laten. Na die 10 minuten breng je de adapters bij elkaar en steek je ze in elkaar. Dat blok wat je dan hebt stop je in een stopcontact en binnen 30 seconden hebben de adapters onderling weer een goede, schone verbinding. Je trekt de adapters dan uit elkaar en zet ze terug waar ze zaten. Let hierbij op dat de adapters rechtstreeks in een wandcontactdoos komen en dus NIET in een verlengsnoer.
Reputatie 7
Badge +18
Bono, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.
Alex, net terug van vakantie.
Ik heb je advies opgevolgd maar zonder resultaat.
Ze zijn ouder dan 2 jaar dus de garantie is eraf.
Reputatie 7
Badge +18
De 2360 zijn inderdaad ouder. Als het ook niet op de laatste manier werkt dan is je adapter inderdaad defect. Krijg je op het moment dat ze alle 3 in elkaar wel verbinding? Dat wil zeggen dat op alle adapters het huisje brandt (middelste lampje). Als dat het geval is ligt het niet aan de adapter maar aan de locatie waar je de 3e adapter wilt plaatsen. Als je 3e adapter niet wil verbinden terwijl ze in elkaar zijn is de adapter defect. De enige optie is dan om een nieuwe losse adapter aan te schaffen.
Ik denk idd dat hij defect is in ieder geval bedankt voor je hulp
Reputatie 7
Badge +18
Ik denk idd dat hij defect is in ieder geval bedankt voor je hulp

Graag gedaan uiteraard.

Reageer