Beantwoord

Verbindingsset interactieve tv gratis vervangen?

  • 10 April 2019
  • 2 reacties
  • 844 keer bekeken

Hoi.

Ik heb een probleem, tv deed het altijd prima, tot paar dagen geleden begon mijn televisie te stotteren en stilstaand beeld.

Gebeld met KPN deze morgen en er werd verteld dat ik dan 3 nieuwe dvs draadloze verbindingssets moest kopen. Ivm verouderd systeem.

Nu lees ik op dit forum dat je ze gewoon kunt omruilen en niet hoeft te kopen, hoe zit dat nu precies?

Graag jullie reactie,

MArie christine
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 April 2019, 13:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Marie-christinevv . Welkom op het forum.
Wat vervelend dat je itv niet meer storingsvrij is. Ik ben niet bij het gesprek geweest maar als dat zo gezegd is, vind ik het een beetje kort door de bocht. Ik zal proberen wat nuance aan te brengen.
Zo te lezen maak je in je woning gebruik van draadloze verbindingsets en heeft dat lange tijd goed gewerkt. KPN biedt gedurende twee jaren garantie op deze apparaten. Wellicht zit daar het misverstand. Als ze buiten garantie zijn, kunnen wij ze helaas niet kosteloos vervangen. Zijn jullie samen tot de conclusie gekomen dat ze écht stuk zijn? Meestal is een andere plaatsing of reset van dit soort apparaten een prima oplossing. Het komt ook vaak voor dat een ander elektrisch apparaat voor de verstoring zorgt.
Ik durf dus niet stellig te beweren dat die huidige set stuk is. Misschien is daar nog iets aan te veranderen waardoor het weer gaat werken. Mocht je daarbij verdere ondersteuning willen, help ik je graag verder.
Hier is trouwens een link naar hoe je je DVS zo optimaal mogelijk laat functioneren: https://www.kpn.com/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset.htm
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende weet of een oplossing hebt gevonden. Als dat niet zo is, laat het mij weten en dan duik ik in.